След срещата си с Чой Хюн, Куон не можеше да си намери място от вълнение. Нямаше търпение да се срещнат отново. За него Чой беше идол, модел за подражание.
Куон живееше в хубав апартамент в центъра на Сеул. Не беше много голям, но пък беше добре обзаведен. Единственият му съквартирант бе персийската му котка Мисо* (озн. усмивка на корейски)
Цял ден прекара в приготовления за утрешния ден. Подготви си въпросите и прибра всичко необходимо в чантата си. Извади си дрехи, които изглади и постави на закачалки.
Но следобед, най-добрата му приятелка, Айко се обади.
- Трябва да излезем и да ми разкажеш всичко! Разбра ли?- Айко беше много развълнувана за своя приятел и буквално крещеше по телефона- Ама всичко, до най-малката подробност!
Куон се смееше.
- Добре, добре. След един час на нашето място.. Ще разкажа всичко.
- Чак след час.. Уф добре. Много обичаш да ме държиш под напрежение- каза тя.
Куон затвори телефона.
*
Със Айко се срещнаха в любимото си кафене. Там сервираха може би най-хубавия сладолед в цял Сеул.
Айко отново беше облечена ексцентрично. Носеше голям червен блузон, който стигаше до коленете. Беше облякла накъсани черни дънки и високи червени токчета с капси. А ярко червената й коса се виждаше от километър.
Още не бяха седнали и Айко побърза да го разпита.
- Не мога да чакам вече Куоооооон! Кажи ми как мина срещата с Чой Хюн, направо не издържам.
Куон се засмя. След това й разказа как е протекла цялата среща.
- НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ, ЧЕ УТРЕ ЩЕ ОБЯДВАШ С НЕГО! Това е направо върха! А сега да те питам ..- Айко вече не викаше толкова- .. наистина ли е толкова красив колкото по телевизията?
Тя се беше привела напред.
Куон също се приведе, имитирайки я.
- На живо е по-красив.. - каза той тихо.
След това и двамата се засмяха.
- Харесваш ли го? - запита неочаквано Айко.
- Кой?- Куон се направи, че не разбира.
Айко се ухили до уши.
- Харесваш гоо- каза тя, ръчкайки го с лакът.
-Добре де, добре. Може би.
- ЗНАЕХ СИ!- Айко извика с пълно гърло.
- Шшт, бъди по тиха- изшътка й Куон.
Айко се огледа. Всички в кафенето се бяха обърнали към тях.
- Опа, извинете.- каза смирено, след това започна да шушне- Харесваш гоо..
Тя го гледаше и се усмихваше.
- И той ще те хареса, казвам ти- продължи тя- Та ти си прекрасен човек! Голям задник ще излезе, ако те изпусне..
-Ей, ей- прекъсна я Куон- Все пак вчера разбра, че съществувам. Нямай такива големи надежди.
- Но те е поканил на обяд, м? Аз не съм чувала интервюта да се правят докато участникът обядва.. А и е казал на шофьора си да те вземе и да те закара на място.. Мирише ми на романтика- Айко му смигна.
- Може и да си права.. Какво ще правя без теб- каза Куон докато й се усмихваше.
- Ами, щеше да лежиш в някоя канавка лошо облечен- засмя се тя.
Дойде сервитьорът с поръчката. Две големи плодови мелби с шарени пръчици и допълнително какаов сироп.
- Нямам търпение да омета това съкровище- каза Айко докато взимаше лъжицата си.
Куон се замисли върху думите на Айко относно срещата им. Наистина имаше нещо. Е, изглежда утре щеше да разбере.
YOU ARE READING
1. Да срещнеш любовта. (boy x boy)
FanfictionВлиятелният бизнесмен Чой Хюн води живот, изпълнен с лукс и пари. Като един от най-големите медийни магнати в Южна Корея, ежедневието му е изпълнено с работа и сключване на договори с чуждестранни инвеститори.. .. НО.. Една случайна среща със студе...