Kasvetli ve soğuk bir gecede ince giyindiğim için kendine lanet okuyarak ilerlerken hani bir his vardır ya birinin sizi takip ettiğini sanarsın.Böyle ürpererek giderken telefonum titremeye başladı neredeyse bağıracaktım.Telefonu elime aldım arayan kuzenim Damla'ydı.Bu biraz rahatlamamı sağlardı.Çünkü Damla çok komik birisiydi.Eve gidene kadar onu oyaladım eve girince telefonu kapattım.Eve girdiğimde saat on bire geliyordu.Sadece abim oğuz uyanıktı.O'da avukat olduğundan dosyalarla uğraşıyordu.Odama geçmeden abime samimi bir şekilde "iyi geceler"dedim.Onu ilk defa gergin görüyordum.O sırada mutfaktan babam elinde iki kahveyle döndü.Bende merakla onları izliyordum.Babam polis olduğundan abime "Savaş bir şeylerin peşinde kendine çok dikkat et."benim ise ağzımdan istemedende olsa"Savaş kim?"dedim.Bunu üzerine babam bana sinirle"Yeşim bizi yalnız bırak"dedi.Oldukça sinirliydi.Abim bana onaylarcasına baktı.
Bende sesizce çıktım ve odama girdim.Babamın bu hallerine alışıktım.Üstüme siyah şortumu ve beyaz atletimi giydim tam uyuyacaktım'ki İpek bir mesaj attı"Yarın saat dokuzda yeni açılan clube gitmek için seni alcam ve itiraz istemiyorum."bende hafif bir tebesüm ettikten sonra"Tamam,fakat biliyorsun ben alışık değilim yanından ayrılmam"bir süre sonra"Tamam sen yeterki gel iyi geceler."mesajı gördükten sonra uyudum.
Sabah saat sekizde uyandım.Şirkete geçmek için üstüme mor,kısa ve yüksek bel bir etek üstüne beyaz sifon bir gömlek giydim saçlarımı açtım,hafif bir makyaj parfüm ve platform topuk ayakabılarımı giyince evden çıkıp arabaya atladım ve gittim.Yarım saat sonra şirkete gelmiştim gelir gelmez izin almak için Hakan Bey'in odasına gidip bugün erken çıkmam için izin istedim.Zaten işler yoğun olmadığından saat yedide çıktım eve hızla geçip seri bir şekilde siyah dar,ve kısa bir elbise giydim,saçlarımı maşa yaptım ayaklarıma siyah topuklularımı giydim.Bu sefer yüzüme ağır bir makyaj yaptım.İşim bitmişti'ki İpek gelip beni aldı.
Yolculuk uzun sürmedi geldiğimizde İpek arabayı sorunsuz park etti.Çıktığımızda kulubün üstünde koca harflerle Crazy Club yazıyordu ve mütiş bir yerdi.İpek'in arkadaşlarının yanına gittiğimizde sadece Eren'i tanıyordum zaten onlar bizden önce geldiğinden bir kaç saat sonra gittiler.İpek ise kör kütük sarhoş olup bir çocuğa takılıp gitmişti.Benim canım sıkıldığından İpek'e gittiğime dair mesaj çektim ve bardan ayrıldım.
Arabamı getirmediğim için taksiye binecektim.Uzun ve dar sokakta ilerlerken yine takip hissine kapıldım.Fakat bu sefer farklıydı.Ben korkarken bir el ağzımı sardı ve sağdaki ara sokağa doğru beni sürüklemeye başladı.Son model bir araba önümüze durdu ve beni içine itti.Arabayı süren sarışın bir erkekti,yanında saçları uzun ve çakma sarı bir kız benim yanımdaysa ela gözlü bir melek.Bana nefretle bakıyordu.Ben ise hâlla bir şey bilmediğimden boş bakıyordum.
Ben "Acaba bu kim?,benden ne istiyor?"diye düşünürken araba durdu ve bu sefer arabadan beni zorla çıkartıp farklı bir arabaya bindirdi.Biz inince esmer birisi bindi arabaya bindi ve bana "Şimdi ağzını açıcam ve çıt sesini duyarsam gözümü bile kırpmadan öldürürüm"dedi bende başımı iki yana saladım ve ağzım açıldı.Ben dikkatle yolu izlerken bana "bu kadar sesiz kalmana şaşırdım.Benim araştırdığım kız sen değilsin."sesi ciddilikten çıkıp alayla"ya da korkuyosundur."dedi ona bir süre gözlerimi diktim ve sonra bir şey dememeye karar verip sustum.
Sanırım biraz uyumuşum uyandığımda bir benzin istasyonundaydık ve beni kaçıran kişinin dışarda sigara içtiğini gördüm.Bunu bir fırsat bilip ayakabılarımı hızlı koşmak için çıkarttım.Sonra sesizce arabadan çıkıp koşmaya başladım."Ahh! Beni farketmiş"diye inlkedim ve ayaklarıma dahada güç verdim.Fakat ben fazla yol alamadan birisi beni belimden kavradı ve sinirli bir şekilde arabaya bindirdi.
Bana biraz baktıktan sonra motoru çalıştırdı ve "Benden kurtuluşun yok Yeşim"dedi.Ben ise istemsizce ağlıyordum.Bana bir kez bile bakmadı.
Ben her ağladığımda bilmeden uyurum.Bu seferde öyle olmuştu.Uyandığımda kilitli bir odada yatakta uyuyordum.Uyanır uyanmaz daha ayılmadan beni kaçıran bir tepside kahvaltı getirmişti.Yanıma oturdu ve yememi bekledi.Ben ise "Bir şey sorabilirmiyim?"tersçe bana baktı ve sor dercesine bana baktı"Şimdi beni kaçırdın sana kızgınım ve bana kendini anlat.Yani tanıt."bana baktı ve "ismimin Savaş olduğunu bilmen yeterli."o sırada içerden bir erkek sesi"SAVAŞ"diye bağırıyordu.Yerinden kalktı ve "Senin buradan kalkıp yanlış bir şey yaparsan olacakları sen düşün."ben başımı salamaktan başka bir şey yapmadım.Abim ve babam konuşurken ismini duymuştum.O sırada telefonum titremeye başladı ve açtığımda 36 defa aramıştı.Sanırım kulaklarına gitmiş.Tam açacaktım'ki Savaşın radar gibi kullakları duydu ve telefonu elimden çektiği gibi aldı.Açmadan kapattı.Alıp kırıp attı.
"Yanlış bir şeyler yapma."dedi keskin bir sesle.
Odadan çıktı ve onun ardından beni kaçırmasına yardım eden kız girdi içeriye elerinde bir kaç rahat elbiseyle ve bana yöneldi.
"Merhaba"dedi.Ürkerek geri çekildim ve yüzüne baktım.Bana"Benim adım Dolunay.Bak yardım ettik üzgünüm ama ona borçluyduk.Şimdi bu rahat kıyafetleri giy ve salona gel Savaş'ın seninle konuşması gerekenler var"dedi.Onayladım ve dışarıya çıktı.Bende yavaşca pembe şortu siyah kısa kollu t-shirt'ü giydim.Yanlarına gidip oturdum konuşmaya Savaş başladı;
Savaş:Ben ne dersem yapacaksın ve emin ol rica değil emir.
Ben:Umrumdamı?Tabiikide hayır.
Savaş:Ben ne dersem o istediklerim olmazsa ilk abini sonra babanı anneni ve en son seni öldürürüm ki bunu kendi isteğimle değil benide öldür diye yalvarmandan yaparım.Bir an Dolunay'a ve yanındakine öldürücü bakışlar attım ve tekrardan Savaş'a baktım.Gözlerindeki kin,nefret gibi duyguları görebiliyordum.Bir an onun ela gözlerine,esmer ve bronz tenine ve güzel gür saçlarına daldığımı hissetim.
Savaş bana sinirle bakarak"Su içmeye kalksan bile benden izin alacaksın."dedi.Kaşlarımı çatmış ona bakıyordum'ki yorgun olduğumu fark edip ayağa kalktım hızla uzun ve dar koridorda ilerlerken bir el bileğimi sardı ve öfkeyle kendisinden izin almadığım için bana kızdı.Bende sesizce uyuyabilirmiyim dedim.Tamam dedi ve uyudum.
~~~~•••°°°∆∆∆~~~•••°°°∆∆∆
MACERA BAŞLIYORRRR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Ölüm Meleğime Aşık Oldum~
Mystery / Thriller"Ona hapsolma,Onu hapset" Dermiş Savas'ın babası ama onu kendime hapsetmemki.Ben bir sayfaysam o beni yıllar sonra saracak sarı lekedir. Rengi az ve açıktır ama o renk giderse yazılarla beraber sayfada gider. Benden uzaklaşacak benim Ela gözlü Katil...