~2.KAÇIRILMA~

28 2 0
                                    

Sabah yüzüme bir şişe su dökülerek uyandırıldım.Savaş sağ olsun!.Ona sinirli ve uykulu gözlerle bakıp;

-Ben (Y),Savaş ise (S)-
Y:Ne?
S:Kahvaltı yapmıycanmı?
Y:Hayır.
S:Kızım bir gün uyurken açlıktan ölcen.Zaten geldiğinden bu yana zayıfladın düş önüme hadi.
Y:Ayyy sen benimi düşünüyorsun?
S:Hayır,sana bir şey olursa bana yardım edecek kimse olmayacak.Yani seninle işim bitince istediğini yap.
Y:(sesizce mırıldanarak)öküz,uyuz.
S:Bana öküz ve uyuzmu dedin sen?
Y:Hayır neden öyle diyim.Ölmeye niyetim yok.
S:Öyle duydum ama neyse.Hadi gidelim.

Arabadan inerken Savaş'a beddua edip oflayarak indim.Cafeye girince bize kahvlatılık bir şey hazırlatmak için yanımdan ayrıldı.
Yanıma geldiğinde telefonuna bir mesaj geldi ve yüzü kasıldı ne olduğunu sorarca ona baktım ve sadece Güray'ı ellerinden kaçırmışlar dedi.

Aslında bu cevabı vermesine bile şaşırmıştım.Sonra gidip sipariş ettiği kahvaltıyı tekrar iptal etti adam hazırladık falan diyince yüzüne yumruğunu geçirip benide aldığı gibi cafeden çıkarttı.Bana cafenin önünden ayrılmamamı söyledikten sonra telefonda birini arayıp ilerlemeye başladı.Ben ise duvara yaslanıp Savaş'ı bekliyordum.

O sırada Güray iğrenç sesi ve dağılmış yüzüyle karşıma çıktı.Ben ne kadar içimden saydırsamda Savaş yanımda olmadığı için söylemek yemiyordu.Ne olsa bizimde bir karizmamız vardı.Böyle düşünürken Güray ve iğrenç sesi konuşmaya başladı;
G:Ne düşünüyorsun?yoksa daha yeni benim bir adamımın kaçışını görüp arkasından onu kovalayan Savaş'ımı?
Y:Hayır,o düşünmem gereken son insan.
G:Hmm iyi rol yapıyorsun.Bakalım o bu oscarlık rol yapmada ne kadar iyi olacak.
Y:Anlamadım.
G:Yani diyorum'ki Savaş ın herşeyini elinden alacağım.
Y:Bence çok uğraşma.Çünkü yıllardır bunu yapmak isteyen kişiler var ama herkes onun arkasında ve miras Savaş'ın üstünde olduğu sürece kimse ondan küçük bir gecekondu bile alamaz.
G:Düşündüğümden saf ve salaksın.Senden bahsediyorum.
Y:O biraz sıkar.
G:Görücez.

Dedikten sonra arkasında dört kaslı belirdi.Garip olan bu kas yığınları yakışıklıydı.Birisi bana yaklaşıp kolumu tuttu ve diğeri omzuma bir şey batırınca gözlerim bulanıklaşıp kapandı.

***

SAVAŞ'IN AĞZINDAN;

Cafenin önüne geldiğimde kapıda Yeşim yoktu.Buda benim nedensizce endişelenmeme neden oluyordu.Biraz etrafı aradım ve aklıma cafenin güvenlik kamerası geldi.Tabi buna izin vermeleri için bir kaç kişi pataklamak zorunda kalmıştım.Ama sonuç ben kazandım ve izlemeye başladım.Gördüğüm şey beni biraz affalatsada izlemeye devam ettim.
Ama içim acıyordu en garibide ben bu acının nedenini bilmiyordum.Bir bilinmezliğe doğru yürüyordum.Sonunda Yeşim kısmı bitti ve ben orayı sinirden dağıtıp gittim.
Dışarıya çıktığımda Dolunay ve Doruk arabadan inmiş beni arıyorlardı.Yanlarına yaklaşıp Doruğa bir tane geçirdim.Boş bulunduğu için arabaya doğru savruldu ve son anda dengeyi bulup düşmedi.

Sadece anlamamışca bana bakıyordu ve yanından geçip çaresizce cafenin karşısındaki parkın banklarından birisine oturdum.Sonra yanıma Doruk ve Dolunay gelip konuşmaya başladılar;

Doruk:Senin sorunun ne?Yeşim nerede?
S:Gitti.
Doruk:Ne yaptın yine?
S:Ben bir şey yapmadım.Siz yaptınız!!
Doruk:Ne yaptık?ne diyorsun sen anlamıyorum bi anlatsan hani.
S:Güray...Güray gelip almış.
Dolunay:Boşversene.Zaten öldürmüycekmiydin bırak o öldürsün bunu'mu kafana taktın.
S:Evet bunu taktım.Cevabını aldığına göre şu lanet çeneni kapat.
Dolunay:Sana inanamıyorum.Onu seviyorsun ve şu anda onu koruyamadığın için acı çekiyorsun.
S:Onu sevmiyorum.Ve sana susmanı söylediğimi hatırlıyorum.
Doruk:Savaş,onu bulunca bırakalım evine gitsin onun güvende olmasını istiyorsan orada daha güvende olur.
S:Hayır,o bana ait gidemez.Onu ancak ben korurum.Benden başka kimse ona dokunamaz.Anladınmı dokunamaz.
Dolunay:Onu ancak sen korur ve sen öldürürsün anladıka ama hepimiz öldürmeyeceğini biliyoruz.Onu planlarda kullanma amaçlı getirdiğimizi sanıyorum.Ama sen Savaş Özmen bir ayda beşten fazla dava kapatırken üç ayda bir dava kapatamadın.
S:Dolunay kes sesini yoksa memnun olamayacağın şeyler olacak.
Dolunay:Savaş Güray kaçtı ve yanına sıkı bir güvenlik aldı diye onu benim oyalamam gerekiyormuş falan diye konuşmuşsunuz Doruk bana herşeyi anlattı.
S:Ee anlatmış işte birde benmi anlatim.
Doruk:Savaş,Dolunay kabul etmiyor.
Dolunay:O kızı biz buraya korumak için kaçırmadık.Tehlikeli rollerde oynatmak için kaçırdık.Ve ben gidip onun en yakın adamına yavşamak istemiyorum.Bunun için daha iyi kişiler var.Mesela ismi Yeşim olan birisi.
S:Kes sesini.Kalbini kırmak istemiyorum.
Dolunay:Bak bi şu haline ilk başta gözlerinde intikam vardı ama şimdi o gözler önüne duvarını çekmiş yanınada Yeşim'i almış yukardan bizi izliyor.

Bu sözlere dayanamayıp yanlarından kalkıp düşünmeye karar verdim.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.Mesaj Güray'dandı ve gözlerimden ateş çıkmasını sağlıyordu.Bu mesaj...

•••••••••••^^^^^^^^

BURADA BİTİRDİĞİM İÇİN BANA KÜFÜR EDEN OKUYUCULARIM BEN HEYCAN VE MERAK SEVERİMMMM...(PİÇ SMİLE)

SİZİ SEVİYORUM SEVGİLERRR....

~Ölüm Meleğime Aşık Oldum~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin