Okuyunuz!!!

317 17 7
                                    

Evet yine sizlerle beraberim ama maalesef ki bu yeni bir bölüm değil!

Bildiğiniz üzre bu hikayeye başladığımda 5 gün içinde hikayemi tam 100 kişi okudu. Sonrada aylar geçtikçe hikayemi tamı tamına 1033 kişi okudu ve bu beni gerçekten mutlu etti. Şimdi bu size fazla gelmez biliyorum. 1033 ney ki az bile diyorsunuzdur ki umrumda değil. Gerçekten.

Herneyse konuya gelirsek sizden tek isteğim voteyi ve yorumu biraz arttırmanız. Bazılarınız benim sayemde criminal case hikayesi yazıyo gördüm ama onu da şöyle 'ya sen bizim hikayemize kötü sözler mi söylüyosun?, sen bizim hikayemize birşey diyemezsin' diye de algılamayın. Herkes hikaye yazabilir. Herkesin hayal gücü var. Benim de var. Ama hikayemde vote ve yorum sayısının az olduğunu görüyorum. Bu tabii hikayemi bırakmak anlamına da gelmiyo yani daha çok yolumuz var. Hikayemi asla bırakmam. Apartmandaki dostum için de aynısını söylemek istiyorum. Onda da vote ve yorum çok az. Normal de aksiyonlu bir hikaye ama hikayelerimi okuduğunuzda hem vote verin hem de yorum yapın. Bu gidişle hikayelerim daha fazla okunabilcek hale gelir heralde bilmiyorum. 

Sözü kısa kesersek tekrar söylüyorum lütfen vote ve yorumlarınızı atın. Criminal casedeki hikayemde, 16. bölümümün sonuna size bir soru sordum ama bu 1-2 hafta içinde hiç bana hikayemle ilgili bir bildirim gelmedi. Bunu sizin haberiniz olsun diye söylüyorum yoksa sizi devamlı böyle boğmam yani. Salak mıyım ben öyle yapcam? 

Yine de olumlu bir kaç tane yorum falan geldiğinde 17. bölümü yazıcağım. Ama lütfen bi gayret daha. Ne var sanki alt tarafı yorum yap diyip yorum yazıcağınız ve vote düğmesine basıcaksınız. Oldu bitti. Criminal case ile ilgili o kadar saçma hikayeler var ki (bazıları güzel). Yani ben hikayemi daha fazla devam ettirmek istiyorum. O yüzden sizde bana bu yolda, criminal case'i sevenler bana yardımcı olun. Vote ve yorum hakkında.

Kafanızı şişirdiğim için üzgünüm. Ama sadece vote ve yorum yapın o kadar. Criminal casedeki hikayemin 16. bölümünden olumlu yorumlar gelirse o zaman hemen bölüm gelir merak etmeyin. Sizleri seviyore ve ben kaçıyore. By by

Criminal Casedeki Hikayem: GRİMSBROUGHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin