Annem küçükken hep yapılan iyilikler karşılıksız kalmaz diye beni iyilik yapmaya teşfik ederdi.Bende bunu çok yanlış yönlere çekip hep iyilik yapıp sonrasında iyilik yaptığım kişilerin boğazına yapışıp "Sende bana iyilik yapacaksın" diye tehdit ederdim.Çocukluk aklı işte falan demeyeceğim bence çok mantıklı bir hareket.
"Bunu bize borçlusun" dedi Başak her kelimeyi bastıra bastıra.
"Kesin şunu,hiçbirinize borçlu değilim"
Hale "Hadi ya,benim arkadaşım,can dostum,biriciğim gecenin br yarısı uyanıp senin bacağına pansuman yapmak zorunda değildi hatırlatayım" dediğinde kaşlarımı kaldırıp 'kız haklı' der gibi baktım.
Evet şuanda Egemen'i ikna etmeye çalışıyorduk.Arya'dan intikam almak için.Kız bildiğin şeytan çıktı ya.Allah düşman başına vermesin,tü tü tü.Ay yok bu nazar değmesin diyeydi.
"Sırf siz istiyorsunuz diye arkadaşım ve sevgilisini ayırmayacağım"
Yok bu salak anlamıyordu bir de karşımda anaokulu öğrencisi var gibi anlatmayı deneyeceğim.Yavaş yavaş ve sakin bir şekilde. "Canım,biz sana ayır demiyoruz.Gerçekleri görmesine yardımcı olmak istiyoruz.Hani o senin arkadaşın ya,işte sende arkadaşına iyilik yapacaksın.İyilik yapan cennete gider"
Bir süre mayışmış bir suratla yüzüme baktıktan sonra toparlanıp "Olmaz" dedi.
Başak kafasını yukarı doğru kaldırarak "Allahım senden çok şey istemiyorum sadece şunlara da biraz zeka,akıl,beyin ver" dedi
"Ya boşverin bundan hayır yok bize" dedi Alya öne geçerek.Başakla ben ikna ediyorduk diğerleri arkadaydı.
"Pislik" dedim sinirle "Sana yaptığım pansumanlar haram olsun emi"
"Ya yürüyün ya,sizden hayır bekleyende kabahat" dedi Alkım bizi çekiştirerek
"Biz salağız onların bir suçu yok" dedi Ekin "Şu zamanda iyiliğe karşılık verildiği nerede görülmüş"
"Ne haliniz varsa görün" dedi Hale
"Uykumu böldüğünüz için intikamım ağır olacak,kollayın kendinizi" dedi Başak.Hep birlikte giderken "Durun!" dedi "Yardım edeceğim!
Hep birlikte duygu sömürüsü yapmıştı ve işe yaramıştı.Ne kadar adiyiz ya.Acaba şirket falan mı kursak
Adiler Ltd. Şti.
Her türlü ikna,numara,duygu sömürüsü yapılır.
Adilik bizim işimiz,1953'den beriTarihide iyi sıktım yanlız.
"Siz olayı anlatmadan hiçbir şey yapamam" dedi Egemen kollarını göğsünde birleştirerek.Garip bir şekilde bu hareketi karizmatik gelmişti.Aman ne diyorum ben olaya odaklanalım.
"Karı gibisin yemin ediyorum" dedim gözlerimi kısarak.Salak,yap işte dırdır etmeden.
"Sensin salak!" dedi.Anlamamış bir şekilde gözlerine bakarken açıklama yaptı "O bakışı biliyorum"
"Nerden biliyorsun belki rahatsızım"
"Rahatsız olsan lavaboya giderdin"
"Herşeye de cevabın var mübarek"
"Ne kadar mükemmelim"
"Tamam kes kes"
"Heyoo biz buraya sizin kavganızı dinlemeye gelmedik" dedi Alkım elini sallayarak
"Pekala planı söyleyin" dedi Egemen yaslandığı duvardan doğrularak.
"Plan yok" dedi Ekin
"Gerçekten çok zekisiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Küçük Ajanlar
Teen FictionBir anda gelen hayatınızı değiştirecek bir teklif... 5 tane kız.Başak,Ece,Hale,Alkım ve Ekin.Hayatlarını değiştirecek bu teklifi kabul ettiklerinde onları çok farklı şeyler bekliyor olacak...Peki bu farklı şeyler neler ?