10.Bölüm "Lanetli Mekan"

435 39 5
                                    

Hep zaman su gibi akar sözünü saçma bulmuştum,hani derler ya insan başına gelmeyince anlamaz diye hah şimdi anladım.Ulan sen koskoca haftasın.Yedi gün ne ara bitti de okul başlamadan bir gün önce oldu.

Okulun başlamasının verdiği hüzünle salonda matem havası vardı.Belkide okul alışverişi yorgunluğundandır bilmiyorum.Evet doğru,bugün okul alışverişine çıktık.Çantasıydı okul formasıydı derken bizde bitmiştik.Ama uzun zaman aradan sonra çok iyi gelmişti zaten en son okul alışverişini anaokuluna giderken yapmıştım.Ondan sonrası malum...

Hale elinde kupa bardağıyla pencerenin yanındaki sandalyeye kuruldu.Bu da ayrı triplerde zaten.

Alkım "Kahveyi nerden buldun kız ?" dedi mahalle teyzesine bürünürken

"Kahve değil bu" dedi Hale,bardağından bir yudum alıp devam etti "Ballı süt"

"Allahın cezası" dedi Başak "Sütle havaya giriyor ya"

Ekin yarım saattir film seçmeye çalışıyor,Alkım tırnaklarına şekil vermeye çalışıyor,Başak kendi kendine parmak dövüşü yapıyor,Hale elinde sütle uzaklara dalıyor,bende dergi okuyordum.Depresyonu atmanın çeşitli yolları var tabi.

"Buldum!" diye bağırdı Ekin

"Ciyaklamasaydında sütümü dökmeseydim" dedi Hale elindeki boş bardağı sallayarak "Gel temizle burayı"

Ekin kaşlarını çatarak"Ya dökmeseydin ben mi dedim dök diye" cırladığında Hale yanaklarını şişirip gözlerini büyüttü ve koşarak mutfağa gitti.Elinde sarı bezle geldiğinde "Gülerseniz öldürürüm " bakışı atıp yeri temizlemeye başladı.

"Sen ne buldun sarı civciv" diye devam etti Başak

"Korku filmi" dedi heyecanla

İlgimi çeken bir konuşma olduğu için dergiden kafamı çıkartıp "Adı ne ?" diye sordum

"Okul" dedi u harfini uzatarak

"Allahım neden bütün gerizekalıları başıma veriyorsun" diye isyan ettiğimde Ekin tekrar garip bir ses çıkararak cırladı.

"Ütü felan yapmamız gerekmiyor mu ?" diye bir soru yöneltti Alkım

Ekin "Uyy ocağıma ateş düşürdün Alkıam" dedi ağlamaklı bir sesle.Garip bir şive kullandığı için çok komik olmuştu.Karadeniz-Doğu şivesi karışıktı ama komikti.Gülerken cebimdeki telefon titreştiği için bende yerimde bir titredim.Cebimden çıkarıp arayan kişiye baktım,bu Yeşimdi.

Gülerek "Alo" dediğimde "Sen kimsin,Ece'ye ne yaptın ?" dedi

Gülmemi durdurduğumda "Benim benim" dedim

"Neye gülüyordun tatlım"

"Ekin şive yaptıda"

"Manyak ya,neyse yarın sabah yedi buçukta hazır olun"

"Allahım çile başlıyoor"

"Hahah neyse yarın görüşürüz"

"Görüşürüz" deyip kapattım.Sabahın köründe hazır olmamızı istemişti ha

"Ne diyormuş" diye sordu Hale

"Yarın yedi buçukta hazır olacakmışız"

"Aslında ben mutsuz değilim" dedi Ekin "Sonuçta bu bir kolej ve yurt okulu gibi değil"

Aslında doğru söylüyordu.Belkide eğlenceli olacaktı

"Aynen,o yüzden şimdi erken yatmalıyız" dedi Alkım elini beline koyarak

Tatlı Küçük AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin