Işte yeni okulumda ilk günüm. Annem ve babam evdeki eşyaları taşırken ablam da beni Okula bıraktı. Burası ne kadar büyük ee normal sonuçta lise burası. Acaba kimlerle tanisicam içeri girdim ve Müdüre yi gördüm.
-Okula gelen yeni kız sen olmalısın. Dedi bana
-Evet benim. Dedim
Kayıt işlemlerim yapılmıştı zaten. Şimdi sinifima girip cantami koyup etrafı dolasmaliydim. Okul çok büyüktü yani bizim okulun bir katiydi. Dolasmayı bitirince sınıfa doğru gitmeye başladım. Sinifima girdim ve boş biryere oturdum. Öğretmen sınıfa girdi ve benden kendimi sınıfa tanitmami istedi. Kendimi iyi bir şekilde anlattım. Yerine gecebilirsin dedi. Öğretmen bakalım bugün daha neler olacak. Ilk teneffüs zili çaldı. Yanıma bir kız geldi.
-Merhaba ben Jasmine.
-Merhaba bende Rose.
-Istersen sana heryeri gezdirebilirim.
-Gercekten de olur. Hemde gezerken sohbet ederiz. Ne dersin?
-Olur bana uyar.
Beraber bahçeyi gezdik. Bahçede ki banklardan birine oturup sohbet etmeye başladık. Iyi bir kıza benziyordu. Ama hemen an yakın arkadaşım oldu diyemezdim. Jasmine neredeyse tüm okulu gezdirmisti bana. Okulda ki öğrencilerden bahsetti kim iyi kim kötü kisacasi hersey. Okulun ilk günü sona ermişti. Ablami lise kapısının önünde beklerken bir erkek gelip bana çarptı.
-Önüne baksana dedim.
-Ahhhh pardon sizi görmemişim siz bu lisede yenimisiniz? Dedi
Yüzü çok güzeldi. Bu kimdi acaba Jasmine bana bu kişiden hiç söz etmemisti.
-Bayan beni duydunuzmu?
-Ahhhh evet ben bu lise de yeniyim. Merhaba adın nedir?
- Merhaba benim adım Lysander ama genelde herkes LYS der. Tanıştığıma memnun oldum. Senin adın nedir?
-Benim Adım Rose. Bende tanıştığıma memnun oldum. Görüşmek üzere.
-Görüşmek üzere.
Ablam geldi. Arabaya bindim ve eve doğru yol almaya başladık. Eve geldiğimizde tabiki annem ve babam yoktu. Ben direk kendimi koltuğun üzerine attım. Ilk gün o kadar da kötü değildi. Bence çok süperdi.