Offfff ne oluyor bana. Yoksa dün okulda çarpıştığim çocuğa aşık mi oluyorum. Aslında çok iyi birine benziyor bugün onunla konuşmalıyım.
Okula gittiğimde cantami sırama koydum ve çabuk adımlar ile Lysander'ı aramaya başladım. Bugün şans benden yanaydi. Lysander dolabindan kitaplarına bakıyordu. Çabucak yanına gittim ve konuşmaya başladım.
-Hey Naber?
-Aaaaaaa Rose Günaydın iyiyim sen nasılsın?
-Bende iyiyim.Lysander seninle konusabilirmiyiz?
O an onunla konuştuğum da kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Neler Oluyor du bana
-Rose beni dinliyormusun? Tamam hadi konuşalım.
-Pardon Lysander dalmışım hadi konuşalım.
Lysander ile Bahçedeki bankın üzerine oturduk ve ben konuşmaya başladım.
-Lysander senin hakkında birseyler öğrenmek istiyorum. Sorabilirmiyim?
-Tabiki hadi sor. Dinliyorum seni.
-Sen nasıl birisin? Nelerden hoşlanırsın?
-Ben fazla konuşmayı sevmem. Bahçe bakımını çok severim çiçekler, otlar falan filan. Öyle çok geniş çevrem yoktur ben buyum işte. Ya sen?
-Ben senin gibiyim neredeyse yani benimde öyle okadar büyük çevrem yok. Genelde kendim ile olmayı severim. Bende buyum.
-Ahhhh ne kadar güzel benim ile ayni şeylere bağlı olan bir kız arkadaşım olmasi beni mutlu etti. Yarın hafta sonu benim ile parka gelirmisin?
Ne Lysander benim ile parka gelirmisin dedi. Soktaydim o an ne demeliydim. Of hiçbirşey bilmiyorum. Ne demeliydim.
-Rose daha cevabını vermedin?
-Lysander ben seni akşam ariyim ve kesin cevabı vereyim.
-Tamam elbette olur. Ben senin akşam aramani bekleyeceğim.
Zil çalmıştı. Beraber aynı sınıfta olduğumuz için beraber gittik. Sonrada yerlerimize oturduk. Derse başladık. Ve zaman geçip gitti. Okuldan çıkışta ablami yine beklemek zorundaydım. Beklemeye başladım ve aklımdan ablam ile bu konuyu konuşmak geldi aklımdan. Konuşmalıyım evet evet konuşucam. Akşam oldu ve annem ile babam aradı. Iki hafta sonra geleceklerini söylediler. Ben üzüldüm tabiki ama ablam ile olmak çok eğlenceli. Ablama ola biteni anlattım. Oda
-Kardeşim sen en iyisini düşün. Ama sonuçta onu seviyorsun bence gitmelisin.
-Izin verdin yani dimi abla?
-Evet verdim vermesine ama kendine dikkat et.
-Tamam abla teşekkür ederim.
Ablamdan bu cevabı aldığım için çok sevincliydim. Onunla beraber olmak. Kulağı bile çok hoşuma gidiyor. Hemen Lysander'i aramaliyim.
-Alo Lysander senmisin?
-Evet Rose ne oldu benimle gelecekmisin?
-Evet ama ben buraları bilmiyorum adresi versem beni evden alırmısın?
-Evet tabiki sen bana adresi mesaj olarak at. Yarın saat onda seni almaya gelirim.
-Tamam yarın görüşürüz
-Görüşürüz
O gece başımı yastığa koyduğum da bir türlü uykum gelmedi. Hep onu düşünüyordum. Bakalım yarın neler olacak ve neler bizi bekliyor.