Ablam İle Bir Gün

51 9 0
                                    

Işte yeni bir güne tekrardan Merhaba deme zamanı. Ablam ile bugün şehri dolasacagız. Bu arada ablam alışverişe bayılır. Ben fazla sevmiyorum nedir o öyle elinde birsürü poşet yoruldugin yetmiyormuş gibi bide kolların kopuyor anlamıyorum yani. Ama eğlenceli olacak gibime geliyor ablam daha uyanmadi. Bende uyanmasini bekleyeceğim.
-Roseee daha uyanmadınmı? Hadi yoksa unuttun mu bugün yapacaklarımızı?
Ne ablam benden önce uyanmış. Buna inanmıyorum.
-Tamam abla tabiki unutmadim.
Apar topar giyinip aşağıya indim. Ablam da kahvaltı hazırlamış. Pazar kahvaltısı gibisi varmı ya.
-Rose bugün çok güzel olacak. Alışveriş yaparız hem ne güzel.
-Yaaa tabi vuhuuu alışveriş. Çok seviyorum zaten dimi abla?
-Ayy Rose bugün biraz bana göre tskilsan olmazmi?
-Tamam abla denerim ama fazlasını bekleme.
-Tamam olur.
Kavaltimizi yaptıktan sonra dışarı çıktık. Şimdi birde alışveriş merkezini bul. Ablam telefondan bakıyordu. En sonunda bulduk açıkçası ben okadar mutlu değildim. Ama şimdilik ne olacağını bilmiyorum. Alışveriş merkezine girdik ablam teker teker mağazaları dolaştı bana bir elbise seçti ve bence berbattı. Ama ablam aldı. Alışveriş Merkezinden ayrılmak üzereyken ileride Lysander gördüm. Ayakkabı seçiyordu. En iyisi hiç selam vermemek yoksa yine duygusala bağlayacağım. Ablama biraz acele etmesini söyledim. Ablam da
-Rose ne oluyor sana bu ne telaş?
-Abla soru sorma hadi.
Ablam ile alışveriş merkezinden çıktık ve arabaya bindik. Eve doğru gitmeye başladık eve vardık ve ablam bana alışveriş merkezinden neden apar topar çıktığımızı sordu.
-Abla Lysander gördüm
-Neeeeee? Lysander mi eee o zman neden selam vermedin?
-Offf abla eğer selam verseydim. Tekrar duygusala bağlayacaktım da o yüzden.
Ablam biraz durdu ve birsey demedi. Ya Oysaki ben bugünün güzel geçeceğinden emindim. Niye böyle oldu. Offf ona demem mi gerek acaba yada dersem benimle bidaha Konuşmaz sa ne yapacağım. Kafam çok karışık yarın Jasmine sormaliyim belki o bana birsey söyleyebilir. Yarını tekrardan iple çekeceğim. Ayy ne güzel böyle birşey olabilir mi neden hep böyle oluyor. Hep sevdiğim biri olunca ben duydusallasmaktan yoruldum. Söylesem ne olacağını bilmiyorum kafam çok karışık. Eğer söylersem birdaha benim ile konuşmaz ve bana küserse ben naparim. Daha önemlisi bu durumda bana kim yardım edecek......

Bir Tek Sana GüveniyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin