Bitmeyen Sevgi

38 5 2
                                    

Lysander'a onu sevdiğimi söylediğim için içim çok rahatti. Hem oda beni seviyormuş. Lysander bana odasında yatmamı söyledi. Sabah oldu ve ben kalktığımda Lysander koltukta değildi. Bir an korktum ve.
-Lysander hey nerdesin? Yoksa beni bırakıp gittinmi?
Hiçbir ses yoktu. Bunu bana yapmış olamaz ya böyle birşeyi nasıl yapar. Sonra benim arkamdan biri gözlerimi kapattı. Ve
-Hey aç gözümü sende kimsin pis sapık hırsızmısın yoksa? Ya kime diyorum ben cevap versene.
-Sus ve yürü sadece anlaşıldı mı?
-Ya kimsin sen yoksa Lysander'a birsey mi yaptın Nerede O?
- Evet geldik şimdi yavaşça gözlerini açacağım.
- Tamam ama sen kimsin?
- Göreceksin şimdi zaten.
Arkamdan önüme geçti ve yavaşça gözlerimi açtı. Ve o Lysander mış. Bir anda başka birisi sanıp korkmustum.
- Lysander korkuttun beni. Seni başka biri sandım. Bunu nasıl yaparsın sen?
- Rose ben sadece sana süpriz yapmak istedim. Sadece bu.
Sonra mutfaktaydik zaten bir baktım ki masanın üzerinde çok güzel şeyler vardı.
-Lysander ben Özür dilerim. Çok güzel yapmışsın. Gerçekten senmi yaptın bunu?
-Evet Rose ben yaptım belki beğenirsin diye.
- Beğenmek ne kelime Bayıldım çok güzel ya teşekkür ederim.
Hemen Lysander'ın boynuna sarıldım. Kulağına
-Hersey için teşekür ederim. dedim.
- Önemli değil Rose seni seviyorum dedi
Utanmistim aslında sonra kahvaltı yı yapıp okulun yolunu tuttuk. Onunla beraber gitmek çok zevkliydi. Okula geldiğimizde Jasmine bana bakıp güldü. Anlamıştı galiba ona söylediğimi.
-Rose sonra görüşürüz. Ben arkadaşların yanına gidiyorum.
- Peki sonra görüşürüz.
Ben hemen Jasmine nin yanına gittim ve
-Jasmine Günaydın sana birsey söylemem gerek.
-Rose biraz sakin ol! Tamam anlat bakalım.
- Lysander beni seviyormuş. Bende ona onu sevdiğimi söyledim.
- Ooooooo artık mutluluğunun nedenini biliyorum. Çok sevindim senin adına deyip boynuma sarıldı.
Bu lisede sadece Jasmine ve Lysander'a guceniyordum eğer ben onları tanimasaydim napardim burada. Yanlız başıma bir sürü şeylerin üstesinden gelemezdim. Iyiki onlar var ve iyiki onları tanımışım. Seviyorum onları.
Ben bu sefer bahçeye yanlız başıma çıktım. Jasmine benim yanıma işi biter bitmez gelecekmis. Bahçede dolaşırken birden biri bana
-Hey Naber? Sen yeni gelen kız olmalısın. Ben Tim ya sen?
- Ahhhh Meraba bende Rose tanıştığıma memnun oldum.
-Bende nasıl lise ye alisabildin mi?
- Evet yani Hayır öf kafam karıştı yani fazla alışamadım desek olur.
-Hımm anladım sen nereden geldin buraya.?
- Benmi.
Demeye kalmadan Lysander koşup geldi.
-Rose ne yapıyorsun burada?
- Ben şey Tim ile konuşuyordum.
- Tim birdaha bu kıza yaklaşma.
-Lys. Ne oluyor sana Rose'un koruyucu melegimisin yoksa?
Hemen araya girdim ve
-Hopp herkes bize bakıyor. Biraz kendinize gelin Tim buradan git lütfen. Dedim
Lysander ile birlikte bankın üstüne oturduk ve konuşmaya başladık. ....

Bir Tek Sana GüveniyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin