Rin POV
- Készen állsz? - kérdezte Hope.
- Igen. - mondtam. Elkezdett csókolgatni. Viszonoztam a csókokat. Letolta a boxerét is és magam előtt láttam a férfiasságát. És...
(Írói megjegyzés: Most aztán kecseg leszek xD)
Nami POV
Elvittem MiHa-t vacsorázni. Szép lány, okos, kedves... De valahogy nem az esetem. De lehet ha jobban megismerem változni fog. Majd meglátjuk. Megérkeztünk az étterembe, levettem MiHa kabátját és kihúztam neki a széket (uriember vagyok,tudom :3).
- Mit eszel? - kérdeztem mosolyogva a lányt.
- Hmm... Mondjuk salátát. - válaszolt mosolyogva. Tetszik a mosolya. Kis cuki olyankor. Na Nam, ne gondolj ilyesmire.
- Az jó lesz nekem is... - motyogtam. - Hé, pincér! - kiabáltam. Gyorsan ide is rohant egy fiatal nő.
- Felvehetem a rendelést? - kérdezte.
- Igen. Két közepes adag salátát kérünk. - mondtam és mutattam az étlapon hogy melyikre gondolok.
- Rendben, még valami?
- Nem vagy szomjas MiHa-m? - kérdeztem. Meglepett arcot vágott. Ezután nekem is leesett mit mondtam...
- Colát szeretnék. - mondta halkan, alig hallhatóan. A nő felírta majd gyorsan el is rohant.
- MiHa... - kezdtem bele.
- Igen? - nézett rám azzal a szép két barna szempárjával.
- Bocsi... az előbbiért. - néztem szomorúan.
- Nincs semmi baj Nami. - mosolyodott el.
- Akkor jó. - mosolyogtam én is. - Na és, mit szeretsz csinálni?
- Rajzolok, zenét hallgatok, sportolok... te?
- Énekelek, táncolok, gitározok. - mondtam.
- Jujj majd énekelsz nekeeeem? - csillant fel a szeme.
- Bármikor. - kacsintottam. Meghozták a salátát, mi meg elkezdtünk enni. Kb. Fél óra mire befejeztük. Kifizettem az árát majd elindultunk hozzám. Megfogtam a kezét félve. Láttam hogy elvörösödött. Így mentünk haza.Sziasztok emberek! ^^
Sajnálom hogy ilyen rövid részt írtam de most nem telt többre sorry. :'D
Ha tetszett írjatok véleményt. :) puszi: Dzseni Holmes xxx
YOU ARE READING
Életem a fiúkkal... - J-Hope
FanfictionMoon Seung Rin egy 20 éves, híres lány. Barátait otthagyta amikor jött neki a lehetőség, amit utólag meg is bánt. Barátai, aki most a BangTan Boys, alias a BTS a sulijukban felismerik a lányt. De Rin őket nem, egy baleset miatt ami 13 évvel ezelőtt...