12. rész (évadzáró)

271 19 2
                                    

ÍRÓI VACAK KÖVETKEZIK
Na... Ide is elérkeztünk. Vége a sztorinak, noooo Ja várjunk lesz második évad :DDD
Na, jó olvasást az évadzáróhoz

Rin

*6 évvel később*

Harry Cat-tel játszik, míg én őket nézem. Igen, Hope-on túltettem magam. Azután a nap után kiiratkozott a suliból, és itthagyott. A többi srác nem haragudott rám, ami furcsáltam is, amíg elmondták hogy Hoseok-nak volt egy kurvája. Így az említett fiú szerepét én töltöttem be. Maga a suli hangulata is megváltozott azután hogy elment. Hónapokig sírtam miatta és Harry végig ittvolt velem. Ja, Harry-ről... Miután ez az eset megtörtént, felhagyta a munkáját és most egy nagy vállalkozást vezet. Én meg az Egyetem mellett vigyázok a kicsire. Ja Cat-ről is mondanék egy pár szót. Egy 5 éves kislány, aki életvidám és kedves. Na meg nem koreai. Bár 1 hét múlva én se leszek már az. Teljesen átvarázsolnak, de hogy hogyan...

- Riiiin. - szólt ide nekem a férjem. Ja igen, összeházasodtunk.

- Mond. - mentem oda.

- Baj van? - sugta oda a fülembe egy csók kiséretében.

- Nem... - kezdtem miután elváltunk. - Csak átgondoltam az életemet. - nevettem fel. Harry meg komoly arcot vágott. - Na bocsi...

- Istenem te nő. - röhögött, majd beleöltetett az ölébe.

- Éniiiszjövööök. - jött az ölembe Cat nevetve. Mi ketten nevettünk, Harry meg telefonált. Áthívta Zayn-t.

~~~~••••~~~~~

Az említett srác meg is érkezett. Lepacsizott Harry-vel, nekem adott két puszit, Cat-et meg megpörgette a levegőben.

- Lányok, kimennétek egy picit? - kérdezte Harry. Én bólintottam, felkaptam Cat-et és kimentem vele.

Harry

- Na figyelj... - kezdtem bele. Zayn türelmesen figyelt rám. - Megkell ölnünk Jung Ho Seok-ot. Ha miatta Rin idegroncs lesz akkor azt nem bírnám ki.

- Nyugi haver, meglesz az a fasz. - kacsintott. Végre meglesz a célom... Jung Ho Seok meghal. Hogy merte elhagyni Rint?

- Ajánlom is vagy elvágom a torkod! - suttogtam a fülébe, amitől kirázta a hideg.

- Ne... meglesz. Esküszöm! - mentegetőzött. Én meg csak elégedetten bólintottam.

- Na most menj. - mondtam, mire elfutott. Pff, gyáva. - SZIVEM, GYERTEK BE! - kiabáltak, de semmi válasz. Elmentem abba a szobába ahová mentek majd megláttam hogy elaludtak. Odamentem hozzájuk majd bebújtam az ágyba, átkaroltam Rint. Hogy mit hagyol ki, Jung Ho Seok!

Na itt a vége, fuss el véle :'D
#Csokoládésmálnástészta sziasztok! :*
Dzseni "Imádlaktiteket" Holmes.

Életem a fiúkkal... - J-HopeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora