7. rész

237 21 2
                                    

Hope POV
- Sajnálom ezt az egészet... - mondta Rin motyogva.
- Túlságosan naív vagy kicsim - röhögtem.
- Igen... bocsi. - nézett bociszekkel.
- Tudod hogy rád nem tudok haragudni. - mosolyogtam. Rin is elmosolyodott. Lementünk ketten az udvarra ahol az igazgatónő várt minkett.
- Jung Ho Seok, jöjjön az irodámba! - üvöltött a diri.
- Öhm elnézést! Ha Hope-ot kirugja vagy felfüggeszti akkor én is megyek! - védett Rin.
- Seung Rin kisasszony, maga se úszta volna meg. Na jöjjenek. - tolt be minkett az irodába. Jó sokszor voltam már itt.
- Mégis mit képzelnek?! Ho Seok, kiállni a tetőre koncertezni?? Seung Rin, maga meg csak úgy felment engedély nélkül?? - szidott minket.
- Rin nem tehet semmiről! - védtem a barátnőmet.
- Hope, ne védj. - nézett rám. - Sajnáljuk igazgatónő.
- 2 hét eltiltás mindkettőtöknek, mehettek. - mondta pókerarcal. Mi bólintottunk és leléptünk. Ahogy Kiléptünk a suliból elkezdtünk futni. A fiúknak írtam hogy délután jöjjenek át bulizni. Rin áthívta Dae-t meg Ho-t.
- Biztos hogy ez jó ötlet? - kérdeztem Rin-t.
- Ahan. - mosolygott, mire én is elmosolyodtam. Ha ő mondja... Megfogtam a kezét és úgy mentünk haza.

Hali! ^^
Itt az új rész, sajnálom hogy rövid lett. Ha tetszett írjatok komentet, örömmel fogadom! :3
puszi: Dzseni Holmes xxx

Életem a fiúkkal... - J-HopeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora