10. rész

195 18 5
                                    

HOPE

*1 hét múlva*

Minden olyan furcsa mostanában... Főleg Rin. Elkezdett szeretni egy Ausztráliai bandát, valami 5 Seconds of Summer. És valami Calum Hood-ot kedvel. Puff. Lényegében max 1x találkoztunk sulin kívűl... Lehet hogy megcsal?! Hope, hülye vagy.

Leültem a helyemre és Rin jött be. Emó lett... WTF?

- Mizu? - ment oda pár fiú hozzá. Odarohantam.

- Ellehet tűnni. - mondtam, ők meg szótfogadtak.

- Rin mi történt veled? - kérdeztem aggódva.

- Semmi... - legyintett.

- Na mesélj. - vittem el egy olyan helyre ahol senki nem volt.

- Mindenki elhagyott... A családom... Mindenki... Senki se maradt nekem. - sírt.

- Én mindig ittleszek. - öleltem meg.

- Aha... Persze. - zokogott.

- Rin tudod mit...? Költözzünk el és kezdjünk új életet! - ajánlottam fel.

- Jó! - csillant fel a szeme. Ezután felkaptam és elrohantam vele hazáig. Össze kell pakolnom!

- Na hova akarsz menni hercegnőm? - mosolyogtam.

- Nekem mindegy csak veled legyek. - pirult el. Derohadtcukiilyenkor (írói megj.: direkt írtam egybe, lol)

- Na gyere ide. - mentem oda és rálöktem az ágyra. Fölé mentem majd elkezdtem a nyakát csókolgatni. Egyre lejebb értem majd leszedtem róla a pólóját. Nem lenne szabad. Még nem. Leszálltam róla és tovább pakoltam.

Végeztem. Láttam hogy Rin bealudt. Odamentem mellé és elkezdtem játszani a hajával. Néztem hogy szuszog, ahogy néha forgolódik... Ez a nő... Aahw

Haliiii
Na. OMG. Ez egy rohadt rövid rész lett. Sorry :c de van rész! Szóval örüljetek. Na hahi.

Életem a fiúkkal... - J-HopeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora