Csokolade! :D
Meghoztam a 9. Reszt vegre :D jo olvasast :3
#csokoladesmalnasteszta
Dzsuu <3HOP POV
1 het telt el azota hogy szakitottunk Rin-nel. Minden nap latom a teremben, az udvaron, a bufeben, es ez bosszanto. Levegonek nez! Ertitek ti ezt? Sha Sha meg, azota ram van szallva. Fuu... Na no problem... Mondanam ezt ha nem lenne problema. Ja, es hogy miert irok ma ide? Azt meglatjatok!Felkeltem, csinaltam a szokasos reggeli teendoimet, majd elindultam a pokolba. Hat igen, egy hete pokol az az atkozott hely!
Be ertem. Elso utam a bufebe vezetett, ahol vettem egy kolat. Utana fel a terembe. Jajj de jo lesz nekem... Hirtelen nekem jottek.
- Nem tudsz vigyazni kis csira?! - kerdeztem idegesen.
- Bocsi Hope... - nezett fel ram... Rin.
- Riiiiin. - oleltem meg. O eltolt magatol es tovabbment.A francba!
Hogy lehetek ilyen bena?
Lecsirazom azt akit a legjobban szeretek...?!
Idiota balfasz vagyok...
Ilyen gondolatokkal mentem ki az udvarra. Igen, ellogom az orat. Mert menovagyok. Elhitted Hope, de durvan.
*47 perccel kesobb*
Vege az elso oranak... Most tesi lesz, itt, az udvaron. Latom, hogy Rin kijon az osztaly lanyaival - khm ribancaival - es ram nez. Azzal a szep, fekete, csillogo szemeivel. Es idejon.
- Tudunk beszelni? - kerdezte felenken.
- Persze. - mosolyogtam ra.
- H-hianyzol... - borult a nyakamba.
- Te is nekem. -oleltem meg szorosan. - Szent a beke?
- Uhum. - elengedett, majd ram mosolygott. Visszamosolyogtam, majd megfogtam a kezet. De hianyzott mar ez. Es elindultunk a tesiteremhez.Oltozes utan vartuk a lanyokat, akik nem lettek MEG MINDIG kesz. Fuuuu de idegesito... Na, megjottek. Tornasorba altunk -persze kulon a lanyok es kulon a fiuk - majd elkezdtuk a tesiorat.
- Focizni fogunk. - mondta a tanarno. Jajj de jo... Kivalasztottuk a csapatokat. En voltam a kapitany meg Jimin - marmint a balfasz khm - . En kezdtem azzal hogy "Rin". Mielott elvette volna. (Mintha ebbe az 1 hetbe nem csinalta volna azt).
Miutan ez megvolt, elkezdodott a meccs. Az en kis ugyes libam (muhahaha xddd) lott egy golt 5 perccel kesobb. Kb eljatszotta a szerepem. Puff. Nemtudom miert lettem ilyen hulye ma. Talan Rin hatasa? Lehetseges.Veget ert a meccs. Mi nyertunk 10-7-re. A masik csapat amig csinalta az 50 fekvot, addig mi leultunk.
- Ugyi voltal. - oleltem at Kecsit.
- Koki. - pirult el. A kis cuki.
- Menjunk be. - kacsintottam ra.
- Oki. - fogta meg a kezem es beindultunk.Folyt. Kov.
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem a fiúkkal... - J-Hope
Fiksi PenggemarMoon Seung Rin egy 20 éves, híres lány. Barátait otthagyta amikor jött neki a lehetőség, amit utólag meg is bánt. Barátai, aki most a BangTan Boys, alias a BTS a sulijukban felismerik a lányt. De Rin őket nem, egy baleset miatt ami 13 évvel ezelőtt...