Hope POV
*másnap reggel*
Felkeltem. Kiakartam menni a szobámból, de láttam hogy Rin még alszik ezért inkább maradtam. Elkezdtem játszani a hajával, mert mért ne? De erre fel is kelt.
- Jó reggelt. - adtam egy puszit a homlokára.
- Neked is. - ölelt meg.
- Nem vagy éhes? - kérdeztem.
- Deeee.
- Akkor készítek valamit. - áltam fel és elindultam.
- Megyek veled. - jött utánam. Megfogtam a kezét és úgy mentünk le a konyhába. Végre megint mellettem van Rin. Mint régen. Készítettem szendvicset majd megreggeliztünk. Felöltöztünk (amit én nem akartam) majd elindultunk a suliba. Kíváncsi leszek Jimin reakciójára... Az udvaron megfigyeltek minket. Mármint hogy fogjuk egymás kezét. Én mint nagymenő és Rin mint új gyerek. Lehet azt hiszik hogy csak kihasználom... Pedig nem. amúgy...Jimin szerintem keresztbe fog tenni... De ajánlom hogy nem. Rin-re néztem aki csak nézett maga elé.
- Baj van? - öleltem át.
- Nincs. - mosolygott. Imádom a mosolyát. Mondjuk mindenét. De akkor is na...
- Akkor jó. - adtam puszit a homlokára majd beakartunk menni a terembe de 2 srác megakadályozta.
- Kai? Dae? - nézett tág szemekkel Rin.
- Riiiiiin. - ölelte meg a kisebbik.
- Öhm... Kik vagytok? - kérdeztem.
- Aki ölelget az Dae. - kezdte Rin.
- Én meg Kai. Lee Kai Yang. - mondta gorombán majd felém nyújtotta a kezét. Kezet fogtunk és közben végig egymás szemébe néztünk. Na, itt már látom hogy nem fogunk jól kijönni. Majd a jövőben... Kookie jött felénk.
- Ezek meg kik? - kérdezte ők is.
- Kai Yang és Dae Hyun. - mutatta be őket Rin.
- Ugye nem csalsz meg?! - kérdezte riadtan Kookie.
- HE? - kiabáltam fel.
- Nem járunk nyugi. - nyugtatott engem a maknae. - Én vagyok az öccse. - röhögött fel.
- Ja jól van... - könnyebbültem meg.
- Rin a tiéd felfogtam... - röhögött tovább.
- Hát ebbe lenne némi beleszólásom. - mondta Kai én meg odafordultam hozzá.
- Mivan? - kérdeztem.
- Lehet hogy Rin most veled jár de nem sokáig. - kacsintott Rin-re.
- Hagyod békén a nővéremet! - kiabált Kookie.
- Hagyod békén a csajomat! - kiabáltam én is és magamhoz húzva megcsókoltam Rin-t. Kai elviharzott Dae-val, Kookie meg mosolygott. Rin viszonozta a csókot majd sacc/kb két percel később eltolt magától és megölelt. Kookie-nak biccentettem hogy hagyjon minket kettesbe. Amint felfogta elfutott. Ott maradtunk ketten ölelkezve becsöngetésig. Bementünk a terembe és egymás mellett ültünk le. Jimin furcsán nézett ránk. De nemizgatott. Hátranéztem Nam-hoz aki csak mosolyogva bólintott. És elkezdődött az óra...
* órák után *
Miután vége lett a mateknak (amit halálra untam és inkább Rin hajával játszottam) Rinnie-vel elindultunk hozzájuk. Ha tudná hogy mire készülök este... Na de ez most nem lényeg. Sétáltunk a sötétedő utcán és éreztem hogy valaki figyel... az is lehet hogy követ.
- Rin, nem mehetnénk gyorsabban? - kérdeztem a barátnőmet.
- De. Miért? - nézett rám.
- Mert szerintem valaki követ... - mondtam.
- ÁLLJATOK MEG! - ordított egy maszkos ember. Mi elkezdtünk futni de egy fiú elkapott engem. Rin-t meg leütötték majd elkezdték verni. Kiszabadultam a fiú szorításából majd behúztam neki egyet. Ezután rohantam Rin-hez majd elvertem azt aki őt verte.
- Rin jól vagy? - kérdeztem az ájult (!) Lánytól. Nem válaszolt. Felkaptam Rin-t és a házukig futottam vele. Mire odaértem Rin felkelt.
- Jól vagy? - kérdeztem aggódva.
- Mostmár nagyon jól. - csókolt meg. Én viszonoztam azt. Nem sokkal később eltolt magától.
- Leteszel? - mosolygott.
- Soha. - nevettem fel. - Add ide a kulcsot.
- A táskámba van... - kezdte el kotorászni a táskájából. Megtalálta,odaadta nekem én meg kinyitottam az ajtót. Egyenesen a hálószobája felé vettük az irányt. Lefektettem az ágyra.
- Akarod? - kérdeztem perverz mosollyal.
- Aha. - mosolygott. Erre a válaszra elkezdtem vetkőztetni. Utána persze magamat is.(Na most szemét leszek xddd folyt. Köv)
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem a fiúkkal... - J-Hope
Fiksi PenggemarMoon Seung Rin egy 20 éves, híres lány. Barátait otthagyta amikor jött neki a lehetőség, amit utólag meg is bánt. Barátai, aki most a BangTan Boys, alias a BTS a sulijukban felismerik a lányt. De Rin őket nem, egy baleset miatt ami 13 évvel ezelőtt...