Tekrar Biz Olasak

372 19 2
                                    

Tamam mı?
Dedi ve gitti. Öylece kalakaldım.Napıcaktım ben onu hala deli gibi seviyorum ve tekrardan hayatıma giriyor. Masalcım  kötü haber seni geri kazanıcam. Aaa Selim acaba o ne yaptı. Neyse ben ev geçeyim oda gelir. Eve doğru yürürken aklım hala ondaydı.
Masal
Gerizekalı yaa nasıl öper beni nasıl? Bir an önce Melikeyi bulmalıyım. Acaba nerde hemen mesaj attım. Ve otele doğru yürümey başladım. Yürürken bile aklıma o salak geliyo hala şoktayım basbaya öptü beni dudağımdan. Salak yaa. Neyse ben bu düşünceler ile boğuşurken otele geldiğimin farkına bile gelmedim. Odaya gittikten sonra kendimi banyoya attım. Soğuk suyun altına oturdum. Ve bugün yaşananları düşündüm. Bir süre sonra duştan çıktım ve kendimi bornozla yatağa attım. O sırada Melike geldi. Her şeyi ona anlattım.
M:Ahhh benim bahsız kardeşim.
Ma:Eee Melike sizde ne var yok?!?
M:Anlatayım mı?
Ma:Yani!!!
M: Bak şimdi. Ben sinirle ordan uzaklaşınca peşimden geldi. Ben fark edince daha hızlı yürüdüm. Bu sefer koştu peşimden. Arkamdan bağırıyordu. En sonunda döndüm Ne var ne diye çıkıştım. Böyle yapma kaçma benden konuşalım. Dedi başımı olumsuz anlamda sallayınca o maviş maviş gözleri ile o bakışını attı. Bende dayanamayıp peki dedim. Bana dediki burda konuşmayalım dedi. Şuradaki iskeleye gidelim mi? Dedi. Bende olur dedim. İskeleye yürümeye başladık. İskeleye varınca en uca oturduk. Ve konuşmaya başladı. İşte sizi biz hala seviyoruzda biz zorla ayrıldık. Falan filan sonra dediki Tekrardan biz olabilirmiyiz. Dedi bende elimi yanağına koydum ve okşamya başladım sonra iyice bana yaklaştı. Dudaklarıma eğildi tam öpecekken sakın dedim. Geri çekildi. Devam ettim biz neydik Selim sevgiliyidik peki sevgiller napar bir birine her şeyi anlatır. Ama siz naptınız bize bir şey söylemeden terk ettiniz. Bu demek oluyorki biz diye birsey artık olamaz. Haa ilede biz diye bir şey olsun istiyorsan sen ben Aras Masal yani dördümüz yakın arkadaş olarak biz oluruz. Tamam mı? Dedim oda kafasını olumlu anlamda salladı. Gözlerindeki mavi solmuştu. Sonra senden mesaj geldi. Bende Selime döndüm Kanka  Masal çağırıyor dedim. Suratındaki ifadeyi görmen lazımdı.
Ma:Ohaaaa kızım ağır laf söylemişsin. Neyse bak ne dicem akşam bir yerlere gitsek mi ?
M:Olur o zaman ben duşa gireyim sen hazırlanmaya başla
Dedi. Saçlarımı hafif dalgalandırdım. Şeftali tonlarında bir makyaj yaptım. Ve üstüme çiçekli bir elbise ve altın rengi ayakkabı giydim. Sonra Melike açık pembe tonlarında bir makyaj yaptı. Saçlarını düzleştirip topladı. Ve pembe bir elbise ve siyah ayakkabı giydi. (medyada)
Çok güzeldik. Hemen odadan çıktık. Ve bir bara girdik. Ama keske girmeseydik.

TEKRAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin