FİNAL

389 4 2
                                    

Aynadaki görüntüme son kez baktığımda zaten dolu olan gözlerimden bir kaç damla yaş dökülüverdi. Kızlara çaktırmadan sildim ve önüme döndüm. Kızların hepsi ağlıyordu. Şebnemde ağlarken

Ş: Yaa kızlar ağlamayın makyajımız akcak bakın.

Dedi halbuki kendide ağlıyordu. Bende onları görünce dayanamayıp gözyaşlarımı akıttım. Ardından kendimi toparlayıp. Kızlarada moral verdim. Kısmen hazırdık hepimiz. Odanın penceresinden düğün yerine göz gezdirdiğimde gözlerim büyülendi. Sanırım peri masalındaydık.

Heyecanla arkamı dönüp kızlara sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heyecanla arkamı dönüp kızlara sordum.

S: Ne zaman gelecekler?

N: Soralım.

Dediğinde Şebnem hemen anladı bağırdı.

Ş: Pelin, Efsun!

E: Efendim Şebo

Pelin ve Efsun bizim İstanbuldan arkadaşlarımızdı. Düğünü söyleyince ilk uçakla yanımıza geldiler.

Ş: Nerde bizimkiler?

P: Gelirler gelirlerde. Siz ayakkabılarınızın altına bizim adımız yazdınız mı gerçi sadece benimkini yazın şunun tuzu kuru.

Dediğinde derin nefes aldı nefes almayı unutmuş saftirik.

S: Yazdım bebeyim bak. Hatta o minik topuğa bile.

Diyip ayakkabımı kaldırdım tabi gelinliğimle ne kadar kaldıabilirsem.

P: Aferin. Bakın görün arkadaş nasıl olunurmuş. Gel buraya kız.

Diyip kollarını açarak bana doğru koşmaya başladığında tehlikenin farkına vardım ama çok geçti. Ayağındaki topuklulara rağmen hızla bana sarılmıştı. Ve bayağı sıkıyodu zorlukla konuşmaya çalıştım.

S: Anlıyorum seviyosun ama biraz daha sıkarsan secebileceğin bir arkadaşın kalmicak.

P: Opss! Hem bencede sıkmayayım da bana senin gibi minik yiğenler ver kadın.

Dediğinde Efsun daha fazla tutamadığı kahkahlarını saldığı an diğerleride ona eşlik etti o sırada kapı çaldı. Gelen Efsununkiydi.

T: Kızlar gelsinler mi artık?

D: Gelsinler Tolga.

Dediğinde Tolga başıyla onaylayıp odada çıktı. Hepimiz aynada kendimize son kez bakıp derin nefesler alıyordk. O sırada kapı iki kez tıklatıldı. Ve Tolga kafasını uzattı.

T: Geliyoruz.

Dedi vücudunun geri kalanınıda içeri aldı ve Efsunun yanına geçti. Ardından içeri Mavişim girdi.

Ali

İçeri girdiğim an herkes birden yok oldu sadece o ve koca gözleri

vardı. Tam bir peri olmuştu. Benim perim olmuştum. O kadar güzeldi ki hareket etmeden durduğum arkadan Pelinin itirmeleri ile anladım beni Seline doğru iteklemeye çalışıyodu. Transtan çıkıp Selinin yanına yaklaştm. Eli ellerimi tutuğunda tekrardan ikimizi başka bir boyuta geçirdi.

TEKRAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin