KARAOKE GECESİ

110 3 3
                                    

Onlar çoktan yemeklerini yemiş bizi bekliyorlarmış. Bizde yemiceğimizi söyleyip hepbirlikte arabaların yanına gittik.

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Selin
Kızlarla eve gelince kendimi direk duşa attım. Duştan çıktıktan sonra aldıklarımı giydim. Ve makyaj masama oturdum. Hafif fondöten sürüp açık renk bir göz makyajı yaptım. Dudağıma hafif tozpembe bir ruj sürüp işimi bitirdim. Sıra saçlarımdaydı saçlarımı hafif dalgalandırıp önlerden iki tutam alıp arkamda birleştirdim. Dolabımdan beyaz küçük bir el çantası alıp içine telefonum bir miktar para ve gerekli bir kaç makyaj malzemesi koyup aşağı indim. Daha Şebnem ve Aslı ortalıkta yoktu. Onları beklerken Aliler geldi.
S: Hoşgeldiniz.
A: Hoşbulduk sevgilim.
Slm: Şebnem daha inmedi mi?
A: Gelir birazdan
Dedi merdivenden inerken çok güzel olmuştu makyajını kesinlikle Şebnem yapmıştı çünkü Aslı bu kadar abartmazdı. Hepimiz salonda oturmuş konuşurken Şebnemin topuk tıkırtılar merdivenden duyuldu ve herkes ayağı kalktı ve Şebnemin yanımıza gelmesiyle kapıya doğru yürümeye başlamamız bir oldu.
《》《》《》《》《》《》《》《》
İçkimden bir yudum daha aldım.
S: Sevgilim hadi şarkı söyleyelim.
A: Sen söyle sevgilim.
S: Sende söyle sevgilim lütfen.
A: Sana niye hayır diyemiyorum.
S: Çünkü çok tatlıyım.
A: Ve sana çok aşığım. Eee ne söylüyoruz?
S: Bana öyle bakma.
Tamam anlamında kafasını salladı. Ve sahneye çıktık. Şarkı başladı.
#Teoman-Bana öyle bakma
S: Bana öyle bakma anlayacaklar. İkimize karşı bu dünya bizi anlamicaklar. Bana öyle yaklaşma bana öyle dokunma. İkimize karşı bu dünya 
bizi anlamicaklar.
A: Bu hayat da bizi böyle yakamızdan tutacaksa hadi böyle yaşa 
derken kalbimize sormuş mu?
Alsel: Bu hayat da bizi böyle yakamızdan tutacaksa hadi böyle yaşa 
derken kalbimize sormuş mu?
A: Benle böyle konuşma kapıları kapatma. İkimize karşı bu dünya bizi anlamiycaklar.
S: Beni aşkla aldatma gerçeklere kapatma. Böyle kırıkta bakma beni daha da ağlatma.
A: Bu hayatta bizi böyle yakamızdan tutacaksa hadi böyle yaşa derken kalbimize sormuş mu?
Alsel: Bu hayatta bizi böyle yakamızdan tutacaksa hadi böyle yaşa derken kalbimize sormuş mu?  (3×)
S: Bana öyle bakma anlayacaklar. İkimize karşı bu dünya bizi anlamicaklar.
Şarkı bittiğinden herkes bizi alkışlıyordu. Sahneden indikten sonra Şebnem şarkı söylemek istedi. Selim istemeyince bize sardı. Ve en sonunda bizde kabul ettik. Sahneye çıkıp şarkının başlamasını bekledik.
#Model-Mey
Ş: Bakması ne zormuş  ah o güzel yüzüne. Toplamış yine  bütün güneşi üstüne.
D: Kamaşıyor gözlerim bebeğim öyle gülmek olur mu gözünü seveyim. Cennet dudaklarınmış öpte öleyim.
N: Aşkmış adi nerden bileyim böyle zulüm olur mu gözünü seveyim adını sorsan söyleyemem yemin ederim.
Hepimiz: Ahhhhh ellerim titriyor off bi ateş basıyoor. Özlemek bu dokunmakla geçmiyor. Ahhhhh öyle sev ki benim mey diye içeyim. Kalbim tekliyo ahh gel hasta gibiyim.
S: Bakması ne zormuş ahh o güzel yüzüne. Toplamış yine bütün güneşi üstüne.
A: Kamaşıyo gözlerim bebeğim öyle gülmek olur mu gözünü seveyim. Cennet dudaklarınmış öpte öleyim.
D: Aşkmış adı nerden bileyim böyle zulüm olur mu gözünü seveyim adını sorsan söyleyemem yemin ederim.
Ş-N-A: Ahhh ellerim titriyo off bi ateş basıyoor. Özlemek bu dokunmakla geçmiyor.
D-S-A: Aaaa öyle sev ki beni mey diye içeyim. Kalbim tekliyo ahh gel hasta gibiyim.
Hepbirlikte:  Ahhh ellerim titriyoo off bi ateş basıyoor. Özlemek bu dokunmakla geçmiyor. Ahhh öyle sev ki beni mey diye içeyim. Kalbim tekliyo ahh gel hasta gibiyim. 
A-N: Ahhh ellerim titriyoo off bi ateş basıyoo. Özlemek bu dokunmakla geçmiyor
Ş-S: Ahhh öyle sev ki beni mey diye içeyim. Kalbim tekliyo ahh gel hasta gibiyim.
Şarkı bitince herkes alkışlamaya başladı hatta bayağı fazla erkeklerin yanına gittik.
Svş: Ömer gel abi bide biz şarkı söyleyelim.
Ö: Savaş oğlum iyi misin lan.
Svş: Evet hadi.
Ö: Ne söylicez ki.
Svş: Küçüğüm.
D: Ayy sevgilim hadi söyleyin
Ö: İyi madem hadi.
Dedi ve sahneye yürüdüler.
Ş: Görüyon mu? Selim sen daha benle şarkı söyleme
Slm: Sevgilim bu yüzden mi kusuyosun söylerim senin için.
Ş: Bilmiyorum öyle kolay geçmez o?
Slm: Hm peki öpersem.
Ş: Seliiim!
Slm: Tamam yaa aşkım hadi ne söylicez
Ş: Sensiz ben
Slm: Olur yeter ki senin yüzün gülsün sevgilim.
Ş: Yaaa sana kızgın kalmıyorum ben seni çok seviyorum.
Slm: Bende
Ş: Bende ne?
Slm: İşte bende seni seviyorum Şebnem.
Ş: Hığ oldu şimdi.
N: Bi susun başlıcaklar.
Konuşmalarına gülüp Savaşla Ömere döndüm.
#Sezan Aksu-Küçüğüm
Ö: Küçüğüm daha çok. Küçüğüm bu yüzden bütün hatalarım.
S: Öğünmem bu yüzden, bu yüzden kendimi özel önemli zannetmem.
Ö: Küçüğüm daha çok. Küçüğüm bu yüzünden bütün saçmalamam.
S: Yenilmem bu yüzden bu yüzden kendime hala güvensizliğim.
Ö-S: Ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun başındaymışım meğer elimde yalandan kocaman rengarenk geçici   oyuncak zaferler. Ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun başındaymışım meğer elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.
S: Küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden bütün korkularım. Gururum bu yüzden bu yüzden çocuk gibi   korunmasızlığım.
Ö: Küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden  sonsuz endişem  savunmam bu yüzden bu yüzden bir küçük iz bırakma için didinmem.
S: Ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun başındaymışım meğer elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.
Ö: Ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun başındaymışım meğer elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.
S: Küçüğüm daha
Ö: Küçüğüm.
Şarkı bittiğinde alkışlarla birlikte kızların ağızlarının salyalarını gören Defne ve Nazlı koşarak yanlarına gitti. Bizde dans pistinde masaya gittik. Sıra Şebnemlerdeydi.
#Pera-Sensiz Ben
S: Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir. Ne de ben sensiz kalmayı.
Ş: Neden bir dert biter diğeri gelir ateştir bu iyi bilir yakmayı.
S: Kuşları anladımda senin kanatların yok nasıl uçtunda gittin. Kırık cam misali hatalarım acıtır seni böyle mi kaybettim.
Şebsel: Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun. Susmuşum. Bak bana mahv olmuşum. Senden kendimi almayı unutmuşum. Bul beni kaybolmuşum gecem günüme karışmış bir hoşum. Sanmaki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum.
Ş: Ne gün güneşe doymayı bilir. Nede ben sana bakmayı. Uyutsun gece beni sevmesemde sensiz hayaller kurmayı.
S: Dikenleri anladımda senin çiçeklerin vardı. Nasıl soldunda gittin. Fırtınam oldun yıkıldım ben söyle seni böylemi kaybettim.
Ş: Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun. Susmuşum. Bak bana mahv olmuşum. Senden kendimi almayı unutmuşum.
S: Bul beni kaybolmuşum. Gecem günüme karışmış bir hoşum.  Sanmaki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum.
Şebsel: Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun. Susmuşum. Bak bana mahv olmuşum. Senden kendimi almayı unutmuşum. Bul beni kaybolmuşum. Gecem günüme karışmış bir hoşum.  Sanmaki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde   bomboşum. Bul beni kaybolmuşum. Sensiz ben bomboşum bak bana mahv olmuşum. Sensiiz ben bomboşum.
Şarkı bitti ve sahnede Selim Şebnemin dudağına bir öpücük kondurdu.

3 vote

TEKRAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin