Keşke girmez olaydık. Onlarda ordaydı. Ama ben asla ordan gitmem. Melike kolumdan tutup onların yanına sürükledi. İçkilerimizi söyledik beklemeye başladık. O sırada romantik bir şarkı çaldı.
Melike
Çok güzel bir şarkı çalıyordu. Bu şarkı bizim şarkımızdı. Ahh lanet olsun yanıma geliyor.
S:Melike dans edelim mi?
M:Olur
Dedim ve sahneye ilerledik. Ellerini belime koydu bende ellerimi omzuna koydum dans ediyorduk. Gözlerime bakıyordu. Ayyy maviş maviş. Bende ona baktım. Beni yavaşça kendine çekti. Aramızda milimler vardı. Konuşsa dudakları degicektik. Mavi gözleri dudaklarımdaydı. Yavaş yavaş mavilerini gözlerime getirdi. Çok güzel bakıyordu. Yavaşça yaklaştı dudaklarını dudaklarıma deydirdi. Ve mavilerini kapattı. Dudaklarımı nazikçe öpüyordu. Gözlerimi kapatıp karşılık verdim. O sırada şarkı bitmisti herkes bir yerde toplanmıştı. Oraya gittiğimizde Aras birini dövüyordu. Selim hemen Arası adamın üstünden kaldırdı. O anda adam Arasa vurdu bu sefer Selim ve Aras aynı anda adama dalınca adamın adamları olara karıştı bizde Masal ile diğer adamların üstüne atladık. Aras ve Selim adamları dövünce ordan kaçtık ve sahile geldik hepimiz nefes nefeseydik. Ben kendimi kumlara attım. Diğerleride aynısını yaptı.
M: Biz muhteşem dörtlü olduk galiba
Dedim herkes gülmeye başladı. Biraz daha oturunca kalktık yürüyorduk.
M:Selim yarın ev yerleşecek yardıma gelir misiniz?
S: Okey. Aras sana uyar mı?
Ars: Uyar
Ma:Hiç sordunuz bana sana uyar mı diye ?
Ars: Masal sana uyar mı?
Ma: Hayır uymaz
M: Selim o zaman ben sana adresi mesaj atarım.
S: Olur
Ma:Ben ne diyorum?
Ars: Masal bi sus lütfen
MA:Sen istedin diye susma-
Aras Masal dudaklarina yapışmıştı. Alara kendini geri çekti.
Ma: Sen nabıyon yaa
Ars: Seni sustutuyorum
Ma:Sus desen susardım niye böyle susturuyon
Ars: Canım istedi de ondan
Ma:Benim canımda seni öldürmek istiyo onu napcazBunlar böyle konuşurken bizde Selimle yanlarından uzaklaşmıştık. Onların kafeye gelince yan dükkanın kiralik olduğunu gördüm.
M:Burası kimin
Dedim parmağımla gösterek
S:Bizim. Noldu?
M: Hiç pastane açmayı düşünüyordukda
S: Ee tamam alın kullanın
M:Kirası ne kadar?
S:Ayda 3 dudak
M:Seliiiim
S:Tamam 350 öpücük
M: Ama yanaktan
S: İlk kira ödendi
M:Nasıl
S:Aras Masal ben seni öptüm ödenmiş oldu
M:Salak. Neyse bay bay Masal kızmasın
Dedim ve otele yürümeye başladım.