Benim Mavim gelmiş. Galiba ona bu gün açılıcam. Evet bu gün. Hatta az sonra. Neyse içeri geçtiler. Sonra Ali Selim ile Savaşı tanıştırdı. Bizde o sırada Nazlı ve Şebnem ile kahve hazırlıyorduk.
S: Şebnem sen Selime tekrardan aşık olmuşsun. Bence
Ş:Aaa-aaaa!!! Nerden uydurdun bu-bunu
Dedi. Ahh evet hala aşık.
S:Ben uydurmadım Haraketlerinden anladım Şebo
Ş:Öyle bir sey yok.
S: Tabii. Aaaaa bak inekte uçtu.
Ş:Selin sen niye yaşıyon. ÖLSENE
S: Özür dilerim. Espiri için ama.
Dedim. Oda göz devirdi ve işine devam etti. Bende yanlarında sıkılıp salona geri döndüm. Erkeler baya iyi anlaşmış görünüyordu. Alinin o gülüşü. Neyse yakında gülümseme suratında olmayacak. Çünkü seninle sevgili olduğumuzda sana gülümsemeyi yasaklıyorum. Diye düşünürken Şebnemin sesi ile kendime geldim.
Ş: Selin Seliiin Selin! ALCAN MI KAHVENİ.
S:Tamam aldım ya niye bağırıyorsun.
Ş: Kaç saattir sesleniyorum. Duymuyorsun. Kız yoksaa aşık mı oldun?
Dedi gülerek. Ona göz devirip kahvemden uzun bir yudum aldım. Gözlerimi Alinin mavilerine çevirdiğimde gözlerimiz buluştu. Ne yani Ali benimi izliyordu.
..............
Offf Şebnem bir sürü film almış. Ve şu anda bilmem kaçıncısını izlediğimiz film. Ve ben aşırı derecede sıkılmıştım. Nazlı sevgilisiyle izlediği için sıkılmıyor. Şebnem istediği için izliyor oda yüzden sıkılmıyor. Selim ise Şebnemi izliyor. Bu yüzden sesini çıkarmıyor. Ali ile ben ise sıkıntıdan patlamak üzereyiz. Aliyi yavaşça dürttüm.
S: Ali
A:Hıı
S: Alii
A: Hııı
S: Aliii
A: Adımı mı ezberliyon
S: Hııı işim gücüm yok adını ezbirlicem. Neyse ben çok sıkıldım. Bahçeye çıkalım mı?
A: Tamam. Hem benimde seninle konuşmam gereken şeyler var
Evet ona açılıcam.
Ali
Selinin beni sevip sevmediğini anlamam lazım. O yüzden en klasik ve en çabuk sonuç veren şeyi uygulıcam. Ben bunları düşünürken Selin yukardan iki tane battaniye ile geldi. Ve dışarı çıktık.
S: Hadi benimle ne ile ilgili konuşmak istiyorsun ?
A: Ama aramızda kalıcak. Lütfen Selim bile bilmiyor.
S: Tamam bana güvene bilirsin Mavi
Dedi gamzelerini ortaya koydu.
A: Bir sevgilim var.
S: Hmm. Adı ne?
A: Didem
S: Ee-ee nolmuş.
A: O kız çok kıskanç biri ve ikimizin arasında bir şeyler olduğunu düşünüyor. Ve ben onu kaybetmek istemiyorum. Napabilirim? Sonuçta sende bir kızsın.
S: Evet. Bende bir kızım. Kızım Sana hala aşık olan bir kız. Ve sana duygularını az sonra söylicek bir KIZ
A: Selin. Ben bilmiyordum.
S: Demi sen neyi BİLİYORSUN Kİ ?
A: Selin gerçekten özür dilerim.
S: Dileme. Haa bu arada o kıza söylersin seni kıskanmasın. Çünkü seninle artık hiç bir şey degiliz.
A: Selin. Bak beni yanlış anladın.
S: Neyi yanlış anladım. Neyi?
A: Aslında öyle biri yoktu. Beni seviyormusun sevmiyormusun onu anlamak içindi.
S: Bravo. BRAVO!!! Eee artık öğrenmiş oldun. Haaaa bu arada benide kaybetmiş oldun.
A: Selin bana bunu yapma lütfen. Özür dilerim.
S: BURDAN GİT.
En son çok kötü bağırdı o yüzden herkes dışarı çıkmıştı. Selin ağlıyordu. Şebnem koşarak Selinin yanına gitti. Ve ona sarıldı. Eğer böyle bir sey yapmış olmasaydım. Su anda Seline ben sarılmıştım. Ve Selin mutluluktan ağlıyor olacaktı ama Selin mutluluktan ağlamaz.
Ş: Selim Savaş Aliyi alın gidin. Savaş bu arada yarın bavulunu kafeye getiriz.
Svş: Tamam
Dedi. Ve beni alıp gittiler. Benim bunu bir an önce düzeltmem lazım. Ve aklımda güzel şeyler var.5 vote