PLAN

119 11 0
                                    

Ve aklımda güzel şeyler var.
Selin
Aliler gittikten sonra odama yöneldim.
Ş: Selin
S: Efendim.
Ş: Anlatmak ister misin?
S: Şu anda değil belki sonra. Bu arada ben yarın işe gelmicem koşucam. Spor falan işte.
N: Peki sen kendini nasıl iyi hissedersen
Dedi bende onlara gülümseyebildiğim kadar gülümseyip yukarı çıktım. Pjamalarımı üstüme geçirip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
...............
Sabah uyandığımda Nazlılar çoktan cafeye gitmişlerdi. Ilık bir duşa girdim. Siyah kısa taytımı ve mavi sporcu atletimi giydim. Saçlarımı tepeden at kuyruğu yapıp kendimi sahile attım. Kulaklıklarımı takıp koşmaya başladım.
Ali
Bugün cafeye erkenden gittim. Selini görme umuduyla ama gelmemiş. Nazlı ve Şebnemden yerini öğrenmem lazım belki onlarında planımın minik bir parçasına dahil edebilirim. Ama ilk önce planımı anlatmam lazım. Bir umut yan kafeye geçtim. Nazlı ve Şebnem beni görünce öldürücü bakışlar fırlatmaya başladılar.
A: Kızlar biliyorum bana çok kızgınsınız. Ama ben bu hatamı düzeltmek istiyorum bana yardım edebilecek tek kişi sizsiniz. Lütfen
Ş: Hatanı anladın yani.
A: Evet
Ş: Bize nolduğunu anlatırsan yardım ederiz.
Dedi ve kıkırdayıp. Eliyle sandalyeyi işaret etti. Bende elimle bir yapıp dükkandan Selim ve Savaşı çağırdım.
Hep birlikte oturduk ve ben onlara olayı anlattım.
.........
Svş: Peki planın ne kardeşim?
A: Anlatıyorum.
Ş-N: Bi zahmet...
A: Spora gittiği kesin.
Dediğimde Nazlı beni kafasıyla onayladı.
A: Ve Selin her spora gittiğinde nedense dolmuşa biner. Selinin bineceği dolmuşu Ömer kullanacak. Dolmuştaki insanlar ise biziz. Her yer dolu olucak sadece iki kişilik boş yer kalacak. Selin boş yerden birine oturacak bir süre sonra dolmuşa ben binicem Selinin yanına oturcam. Sonra sırayla herkes inecek arkadan bir araba Burak bizi takip edicek. Dolmuştan inen herkes o arabaya binecek. Son kişi inince Ömer hızlanıcak. Sonra ben Selin ile konuşcam ve dolmuştan sevgili olarak inicez.
Ş: Vayy eniştecim ne kadar romantiksin.
A: Bakıyorum enişte oldum hemen.
Dediğim zaman herkes gülmeye başladı.
A: Eeee arkadaşlar hadi. Selim sen dolmuşu ayarlar Şebnem Aslıya söyle Burak ile arabayi halletsinler. Nazlı Ömer Defne ve Savaş siz dükkanları kapatın. Bendr Selini bulayım.
Dedim ve herkes görevlerinin başına dağıldı.

TEKRAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin