Dedi ve sarıldı. Ben de ikisine sarıldım. Bir süre sonra ayrıldık.
S: Kıyafetlerin burda mı?
N: Evet
S:O zaman bundan bizimle yaşıyorsun kardeşim.
N: Tamam da bir şey söylicem. Benim sevgilime var dedim ya eğer ben sizinle yaşarsam o napıcak.
Selin
Aynen Nazlı bizim ile yaşarsa o napıcak. Bulduum.
S: Bekleyin bir şey yapıp geliyorum.
Dedim ve kafeden çıktım. Alilerin kafesine girdim. Ali kasadaydı. Yanına doğru ilerledim.
A:Birileri beni ziyarete gelmiş.
S: Ehh biraz öyle oldu.
Dedim gamzelerimi ortaya koyarak.
S:Aliş senden bişey isteyebilir miyim?
A:Hmmm... Ne istediğine bağlı.
S: Birini işe alacaksın. Olur mu? Zaten o kişi bizde kalcak.
A: Kız. Adı ne?
S: Hayır. Erkek.
A:Erkek??
S:Her şeyi en başından anlatsam iyi olacak.
A: Bencede...
Dedi gülümseyerek. Ve bir masaya oturduk.
S: Geçen yıl annem ile babam trafik kazasında ölmüştüya. Babam annemle evlenmden önce bir kadın ile kaçmış. O kadından bir çocuk yapmış. Daha doğrusu o kadının hamile olduğunu öğrenince kadını bırakıp. Annemle evlenmiş. Babam ölünce o kadında intihar etmiş. Çünkü kadın babamı hala seviyormuş. Sonra o kadının kızı. Nazlı bizi buldu. Tek sevgilisi ve bizi kalmış. Nazlıda sevgilisini alıp buraya gelmiş. Nazlı bizimle yaşayacak. Sevgilisi sizinle çalışsa.
A: Uuvhh güzel hikaye. Tamam çocukla tanışalım. Hatta uyuşursak bizimle bile kalabilir.
S:Gerçekten mi?
A: Evet
Dedi ve gülümsedi.
S:Ayy Aliş
Dedim ve boynuna atladım. Oda elerini belime doladı. Bir süre öyle kaldık. Ve ayrıldım. Sonra yasaklarına öpücük kondurup. Bizim kafeye gectim. Kızlara her şeyi anlattım. Tabii sarılma ve öpme dışında. Onlarda sevindi. Biz bu şekilde konuşurken. İçeriye taş mı taş. Tatlış mı tatlış. Esmer yakışıklısı biri girdi. Ve Nazlıya sarıldı.
N:İşte sevgilim.
Dedi gülümseyerek.
X:Savaş ben
Dedi gülümseyerek. Sen hep gül. Tatlış çocuk.
S:Selin
Ş:Şebnem.
S:Nazlı Savaşı al. Gidelim
N:Tamam.
Dedi. Ve Alilerin kafeye geçtik.
.............
Savaş ve Ali anlaşmışlardı. Selim ile tanışmışlardı. Biraz daha kafede durduktan sonra Aslı ve Defne geldi. Bizde eve gittik. Eeee mağlum. Akşam Ali ve Selim gelecek. Eve varınca Nazlıyı ve Savaşı odalarına yerleştirdik. Eğer Selim ile anlaşırsa onlara gidecekti. Şebnem film ve abur cubur almaya gitti. Bende o sırada Nazlı ve Savaşa evi gezdirdim. Sonra Nazlı ile odama gidip. Ali ile Selimi anlattım. Bir süre sonra Şebnem geldi. Her tür film almıştı. Filmlere bakarken kapı çaldı. Selimler gelmisti. Ben tam kalkıp gidiyordum ki Şebnem benden önce davranıp kapıya koştu. Hayret Şebnem Selim geldi diye kapıya koştu. Acaba Sebnemde benim gibi tekrardan aşık olmuş olabilir mi?Neyse banane. Benim Mavim gelmiş.
3 vote sınır