Arabanın durduğunu hissettigimde arabadan indim ve cafeye ilerledik.
S:Ali bize yardım için eleman almamız lazım. Nasıl yapabiliriz.
A: Bizim elemanların arkadaşları var iki tane. Olur mu?
S:İsimleri
A:Aslı ve Defne
S:Kız yani
A:Evet
Tamam anlamında kafamı salladım. Ve dükkanın içine girdik.
..................
Sonunda temizlik bitmişti. Alilerin cafesinde Aslı ve Defneyi bekliyorduk. Bir süre sonra iki tane kız içeri girdi. Ve bizim masamıza geldiler. O zaman anladım ki onlar Defne ve Aslıydı. (Medya giydikleri) Tatlıydılar. Bir süre sonra Selim ve Şebnem geldiler. Şebnem gülümseyerek konuşmaya başladı.
Ş: Merhaba ben Şebnem Gürsoy sizde bizimle çalışacak olan Defne ve Aslısınız.
Kızlar şaşkınlıkla kafalarını sallayınca. Onlara açıklama yapma gereği hissettim.
S: Telefonda söylemiştim.
Ş:Bu arada hangi alanlarda çalışmayı düşünüyorsunuz???
D: Benim için fark etmez ama Aslı çok güzel pasta kek falan yapar.
S: O zaman ben ve Aslı mutfakta sizde müşteriler ile ilgilenirsiniz.
Asl: Selin Hanım peki açılış ne zaman?
S:İlk önce bana Selin diyebilirsiniz açılış 5 gün sonra.
Ş:Banada Şebnem diyebilirsiniz. Bu arada açılış için ne giycez?
S:Sen zaten alışverişe çıkacaktın.
Ş:Siz
S:Benim var.
Ş:Kızlar
D:Bizde alışverişe çıkacaktık.
Ş: Birlikte gidelim mi?
A:Olur
Dediler ve sohbet koyulaştı. O sırada Alilerin cafesinde çalışan iki genç bizim kızları kesiyorlardı. İzin isteyip çocukların yanına gittim.
S:Gençler
B:Buyrun Hanımefendi
S:Ben Selin Alinin arkadaşı
Ö: Ne istemistiniz Selin Hanım
S:Mesela Aslı ve Defneyi neden kesiyorsunuz?
B:Hayır öyle bir şey yapmıyoruz
S: İlk önce bana yalan söylemeyin isminizi söyleyinde size yardım edeyim.
Dedim ve göz kırptım. Onlarda isimlerini söyledi tanıştık. Ben masaya geri döndüm. Şebnem ve kızlar çoktan alışverişe gitmişler. Yarın Aliler ile dükkanı boyayacakmışız. Aslı ve Defnede gelecekti. Bende bu yüzden Burak ve Ömeri çağırdım. Ben bunları düşünürken yanağımda bir sıcaklık hissettim. Kafamı çevirdiğimde Alinin dudakları ile dudaklarım buluştu.