Ali beni eve bıraktıktan sonra hemen kızları arayıp bize topladım. Hepimiz oturup mesajj beklemeye başladık. Ve sonunda o ses geldi.
Gönderen:Mavim
Beklediğin mesaj hadi hazırlanmanız için 2 saat var.Mesajı sesli okuduktan sonra hepimiz koşarak yukarı çıktık.
Ali
Herşey hazırdı. Kalan tek şey yoldan geçen insanları ayarlamaktı ve kızları getirmekti. Evet diyen insan işinden vazgeçtik ve tüm arkadaşlardan evet yazan tişört giyip kızlara evet demesini istedik. Tabi ki bizi kırmayıp evet dediler.
S: Abi çocuklar geldi. Tek kalan kızların gelmesi.
A: Onları alcak şöföre haber ver onlar hazırlardır büyük ihtimal. bizde yerlerimize geçip son hazırlıkları yapalım.
Dediğimde Ömerlerin yanına gitti. Bende mavi renkli yola ilerleyip gitarımın akorlarını ayarladım. Yirmi dakika sonra yemekler falan gelirdi.
Selin
Hepimiz hazırdık. Bizi almalarını bekliyoduk. Zaten hepimize elbiseler yakışmıştı. Makyajlarımız fazla abartmadan yaptık ve sade bi şıklık elde ettik. Dışardan korna sesi gelince hepimiz dışarı çıktık. Ve siyah arabaya doğru yürüdük. Adam yani şöför galiba bize kapıyı açtı. Arabaya binince hepimize birer zarf verdi. Zarfı açıp okumaya başladım.
Biliyorum çok meraklısınız. Ve o topuklularla ayaklarınız fazla ağrımaz. Biraz yürüceksiniz. Ama süpriz için değer bence.
Zarfı okurken sırıtmama engel olamadım. Bir süre sonra araba sahil bandı tarzı bi yerde durdu ve şöför kapılarımız açtı ardından biligilendirmek amacı ile şunları söyledi.
Ş: Yol boyunca ilerleyin ve asla biyere sapmayın yolun sonunda süpriz sizi bekliyr olacak. Ve yollardaki işaretleri anlayın. Evet.
Dedi ve arabaya bindi ve gitti. Bizde yürümeye başladık. o sırada bi tane garson tarzı giyinmiş bi adam bize doğru yaklaştı ve 'Evet' diyip gitti. Yolda gördüğümüz 10 kişiden 3 tanesi üstünde evet yazan tişörtlerle yanımızdan geçti. Garip ama eğlenceli bir yolculuktan sonra yolun sonunda 5 farklı renkten oluşan 5 farklı yol vardı. Ve yollar bizim elbiselerimiz ile aynı renkti. Direk mavi renkli yola saptım o sırada Nazlının beyaz Defnenin yeşil renkli yola saptıklarını gördüm. Onları boşverip hızlı adımlarla yolda koşmaya başladım. Yolun sonunda Ali mavi takımıyla beni bekliyordu. Ona yaklaşırken adımlarımı yavaşlatım yanına tama gelince birşey söylemek için dudaklarımı araladığımda dudakları ile dudaklarımı buluşturup susmamı sağladı. Ardından geri çekilip elimi tuttu ve yürümeye başladı bende beni sürüklemesine izin verdim. ve beni bi tane mindere oturttu. Ve yanımdan ayrıldı.
Nazlı
Yolun sonunda Savaşı görünce ona doğru koşmaya başladım ama ama ayağımdaki lanet topuklular buna engel oldu. Savaşın yanına olabildiğince hızlı bir şekilde ulaştım. Oda beni dha fazla yormamak için beni kucağına alı. ve dudaklarıma minik bi öpücük bıraktı. Ardından beni bi mindere bıraktı ve yanıma oturdu.
S: Şuanda romantik bir konuşma yapmam gerekiyor ama biliyosun ki ben bunu hiç beceremem. Ama yinede bunu denicem olmazsa dalga geçmek yok yalnız.
N: Tamam tamam.
Dedim dolu gözlerle. Ve konuşmaya başladı.
S: Hayatıma 984 gün önce girdin ve ben 985. gününde yani bundan bir kaç saat sonra sana bir soru sorucam. Ve o sorunun cevabını alıcam. Belki olumlu bir cevap belki olumsuz bir cevap. Ama yinede şunu bil. Hayatım aslında 984 gün önce başlamış benim. Senden öncem yokmuş hayat değilmiş öncesi. Sen hayatıma girdiğinde nefes almaya başlamışım eğer bir gün hayatımdan çıkarsan ki buna asla izin vermem. Sen hayatımdan çıkarsan ben nefes alamayı unutur ölüp giderim.O yüzden şimdi burda senden bir söz istiyorum? Beni asla bırakmamana dair bir söz. Söz mü?