Capitolul 15 - Visul

5.4K 448 34
                                    

Capitolul 15 - Visul





Parfumul lui Joseph mi se furișează în nări și călătorește până în plămâni. Lasa îl urma lui câmpuri pline de flori, căci mirosul este unul dulce și proaspăt. Precum roua dimineții pe iarba verde și trandafirii infloriți. Bărbatul de lângă mine tocmai mi-a declarat dragostea sa față de mine. Îmi promite că mă va îndrăgosti, că o să aibă grijă de inima mea și că n-o să se comporte precum fostul meu. Inima îmi surâde în fața acelor cuvinte și nu pot nega că speranța a revenit acasă. Totul corpul meu este de acord, vreau să îl cred. Poate chiar să îmi petrec restul vieții aici în brațe la el. Nu ar fi o idee prea rea și cred că lui îi place.

După noaptea plină de confidențe, am reușit să-l fac să uite de discuțiile aprinse de mai devreme. Inima mea parcă s-a rupt în mii de bucățele când mi-a confesat că logodnica lui a murit, iar faptul că purta și un copil în pântec, m-a distrus complet. Nu mă așteptam la o asemenea veste, dar se pare că viața reușește mereu să ne surprindă.

Recunosc că omul aceasta îmi sucește mințile la orice oră și aşa cum își dorește. Dacă acum trosnește din degete face ce vrea din mine. Mă înnebunește și nu mai pot da timpul înapoi, căci nici nu știu sigur dacă asta îmi doresc. Din prima clipă, m-am supus lui. Nu știu ce mi-a făcut sau ce vrajă a pus la cale... Cert e că, oricine mi-ar spune că sunt fermecată de frumusețea și seducția lui, probabil i-aș râde în față. În fond, știu că așa este și nu mă pot contrazice, dar cine spune că pe alții nu îi pot minți?

Corpul meu tânjește după el. Ochii mei plâng când nu este prin preajmă. Inima mea suferă când este plecat departe. Sufletul parcă iese din mine și încearcă să ajungă acolo unde este el. Mintea derulează toate amintirile și momentele împreună de parcă m-aș uita la un film fără limită. Obrajii devin pungi pufoase și coloarate. Buzele se arcuiesc în zâmbete pline de speranțe. În urechi răsună glasul lui, iar corpul se transformă în gelatină.

Pentru el mă simt în stare să mut munții din loc. Să îi ofer cadou soarele de pe cer, chiar dacă m-aș arde în încercarea de-al prinde. Pentru el mi-aș deschide mâna și i-aș arăta cu o luptă cum imaginea lui, mirosul, glasul, el și absolut tot ce are legătură cu el îmi curge prin vene. Mă hrănesc cu existența lui în viața mea. Nu mă simt capabilă să mai continui să trăiesc dacă el pleacă. În momentul de față, îmi doresc să îl fi cunoscut înainte să îmi distrug viața căsătorindu-mă cu David.

Îmi simt ochii închizându-se și tare mă tem că voi cade într-un somn adânc. Aș vrea să mă trezesc la realitate, dar e mult prea frumos aici ca s-o fac. El, eu, un cer plin de stele... Combinația este perfectă. Încep să respir mai ușor și inima pompează mai încet, dându-mi de înțeles că este timpul să mă las cuprinsă de atmosfera asta atât de mirifică.

- Ești nebună! exclamă nervos în timp ce ochii i se întunecă precum unui demon. De ce dracu te-am ales nu știu! Ești doar o femeie ușoară și mă jur că dacă știam că ai mai multe fețe te lăsam să mori de foame cu părinții tăi.

Cuvintele lui mă rănesc adânc, atât de tare încât îmi simt inima cedând. Nu înțeleg ce l-a apucat. Urăsc când îmi aduce aminte de starea mea materială. De ce? Nu eu mi-am dorit să mă nasc într-o asemenea familie, dar măcar sunt fericită alături de ei. El niciodată nu va înțelege acest lucru. E un afemeiat și m-am săturat de el, dar nu îi pot reproșa nimic.

Volumul I: Îndrăgostește-măUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum