Buda kim

11 1 4
                                    

Akşam kulübe de kalırken bi tıkırtı olmuştu hemen ayaklandım. Biri gelmişti bu da kimdi nerden çıkmıştı tanımıyorum da.

- Sen kimsin? demişti

Oysa ki o soruyu benim sormam lazım dı .

+ Asıl sen kimsin?

- Ben Aras ta sen kimsin ?

+ Bende Açelya

- İyi burda ne işin var bu saatte evin barkın yok mu kızım senin

+ Peki senin ne işin var, senin evin barkın yok mu ?

- Benim evim burası tatlım benim soruma soruyla cevap vermeyi keste adam gibi cevap ver.

+ Evden atıldım yağmurda bastırınca bu gece burda kalım yarın işe gitcem diye buraya sığındım özür dilerim kusura bakma

- Evden atıldın demek bende bunu yedim hee ahaha

+ Sana niye yalan söylim ki manyak mısın sen

- Neyse burda kal bakalım bir şey demedim

Salak mıdır nedir ya gece gece bi bu eksikti tam oldu. Ama çok tatlıydı karanlıkta bile kendini belli ediyordu .

Sabah kalktığımda önümdeki masa da kahvaltı vardı yanında da bir not içinde " Bu seferlik böyle oldu kahvaltını et ve git bir daha kulübeme sığınma "
Ne kadar da kibar bir çocuktu bu aman Allahım gözlerim yaşardı böyle bi nota böyle bir kahvaltı hazırlamış.
Kahvaltımı ettikten sonra bende bir not yazdım " Senin olduğunu bilseydim emin ol buraya sığınmazdım küstah şey " nasıl olsa bir daha görmicektim onu ondan rahat rahat yazmıştım notu . Ve işe gittim.

Saatler geçmiyor sanki gün ilermiyo ilerde nolacaktı ki sanki akşam olunca kalacak yerim vardı . Aklım o kadar dalgındı ki bulaşık yıkarken tabak kırmıştım hem 1 değil 2 değil 5 tane kırmıştım patrondan bi güzel azar yip kovulmuştum. Bir de bu eksikti hay aksi her şey ters gidiyor. Ben böyle hayatın içine edeyim. Edecek yer kalmamıştı olabilecek her şey olmuş hayatımı sikmişlerdi zaten şimdi nabıcam ben off off, cebimde sadece 50 tl vardı bi de bi kaç bozuk yürü yürü ...

Yürürken arkamdan biri bağırınıyodu. " heyy evden kovulan kız nereye böyle gece vakti " bu salakta kim diye arkamı dönmemle önüme dönüp yürümem bir oldu. Aras arkamdaydı bu çocuk nabıyo ya beni mi takip ediyo. Hızlı yürürken kolum tuttu kendine çevirdi .

- Nereye böyle hiçte cevap vermiyosun aşk olsun yani.

+ Kolumu bırakır mısın

- Yo cevap verene kadar yanımdasın kolunu da bırakmayı hiç düşünmüyorum.

+ Hey Allahım zaten sinirlerim tepemde bak işine

- Oo asi kız sinirlenirmişte kim bastı damarına böyle senin

Ağlamaya başladım bunaldım çünkü her şey üst üste geliyodu .

- Noldu neden ağlıyosun ?

+ Tamam bir şey yok sadece biraz her şey üst üste geldi bunaldım.

- Tamam gel bana gidelim .

+ Tamam

Arasa gitmiştik. Ama kulübeye değil kulübenin bunulduğu bahçede ki eve gitmiştik. Dertleşmiştik Arasla bütün gece sonra uyuya kalmışım kucanda sabah uyandığımda Aras güzel bir kahvaltı hazırlamış beni bekliyodu çok tatlıydı bu çocuk ya :) kahvaltı edip dışarı çıkmıştık. Arasın iş yerinde işe başlamıştım her şey düzene giriyo gibi mutluyum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK  HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin