-22 Ağustos!Burcu'muzum en tatlış çileklerinin doğuşunun yıldönümü. Burcu ablanın çıkan ilk kitabı hemde en çilek kokulu kitap :) ♡ Ben Burcu ablamı "Çilek Mevsimi"yle tanıdım ve ben 22 ağustos günü kitabı alanlardan biriyim.
-Burcu Büyükyıldız wattpadde ilk kitabı çıkan şahane bir yazar ve çıkan ilk kitabı da onun kadar şahane :) Ben kitabı ilk aldığım ve "Çilek Mevsimi"ne kavuştuğum an o kadar güzel hissettim ki. Hayatımda ilk defa aldığım kokulu bir kitaptı bu ve ben kokulu bir kitabı da Burcu Büyükyıldız'dan gördüm.
-Çilek hatunumla ben ilkleri yaşadım. İlk wattpadden kitabını aldığım yazar o, ilk tanımadan çoook çook büyük bir sevgi beslediğim insanda o, ilk çilek kokan kitabımı aldığım kişide, ilk kendi ailem dışında bir çilek ailem olmasıda gene onun sayesinde. :) ♡
-Burcu'm kendi güzelliğini ilk kitabına o kadar yansıtmışki..Kendi gibi sıcak, samimi,içten ve bir o kadar da güzeller güzeli bir kitap olmuş. Ben tek bir günde bitirdiğim ve üstüne 3-4 kere daha okuduğum kitabın her sayfasını Yüzümdeki gulumsemeyle okudum.
-Yağız'ı Mira'yı Erim'i...
Yağız'ın Mira'ya duyduğu aşkı, her zorluğu sevdiği kadın için göğüs germesi o kadar güzel ve duygusal ki. Kitapta kalpleri ısıtıp sıcacık yapan bir aşk hikayesi anlatılıyor. Yağız'ın -benim Burcunun haremindeki en özel ve ilk aşkım olur kendileri :)- Mira'ya, Mira'nın da Yağız'a olan aşkı görülmeye yani okunmaya değer güzellikte.
-Tombik Paşa Erim'imizle Yağız'ımızla ve de Mira'yla dolu dolu geçen çok tatlı bir hikaye "Çilek mevsimi".
-Burcu Büyükyıldız yaparsa işte böyle yapar dedirten bir kitap olmuş bence :)
-Burcu'muz sayesinde ben ilk görüşte aşkların var olduğuna inandım.
-Çilek mevsimi ni ben Buika'nın o güzel sesinden gelen "No habrà nadie en el mundo" şarkısıyla okudum. Bu şarkıyı dinlerken gülümsediğim anlar da oldu ağladığım anlar da.
-Burcu ablam öyle bir kitap yazmış ki çilek kokulu bir aşkı anlatmış bizlere..Bu aşk çilek kokulu bir öpücükle başlayıp Yağız ve Mira'nın ömürleri boyunca çilek tadında olacak ve her çilek mevsimi'nde çoğaldıkça çoğalacak! :)
-Burcu ablama çilek hatunuma boyle bir kitao yazdığı için çoook çoook kocaman Teşekkürler en güzelinden öpücükler :) :*