Çilek Mevsimi... Bugün 22 Ağustos 2015 ve bizim ilk gözağrımızın basım yıl dönümü! Çok değerli Burcu ablamızın ilk basılan kitabı ve daha bir çok başarıya imza atmasını sağlayan en büyük adım. Yağız ve Mira'mızı elimize aldığımız ilk gün bugün. Burcu'nun okurları için kıymeti en büyük olan gün de aynı zamanda.
Daha ön siparişteyken alınmıştı değerlim. Yani 22 Ağustos günü, kalbim güm güm atarken ve tüm duygusallığım üzerimdeyken kargom gelmişti. Sadece yeni bir kitap almanın mutluluğu değildi benimkisi. Hayranı olduğum bir yazarın, aylarca takip ettiğim ve beni daha önce hiç tatmadığım duygularla sarmalayan bir eserin, benim için gerçekten çok kıymetli bir kitabın benimle buluşmasıyla hissettiğim eşsiz bir mutluluktu. Mira, kafe'sinde bizi de ağırlamış, çilekli tart kokan mutfağının kapısını bizler için aralamıştı. Erim tombilik kollarını yemek için değil, bize sarılmak için havada sallıyordu o gün. Yağız'ın o eşsiz gamzeleri bir kez de bizim için gözler önüne serilmiş, bizleri mest etmişti 22 Ağustos'ta. Buram buram çilek kokusuyla sarmalanmıştık ilk baskı sahipleri olarak.
Tam bir yıldır zarar gelmesin diye neler yaptığımı bir ben biliyorum. Poşetinden çıkarmamalar, folyoya sarmalar, bantlamaya kalkışmalar, ufacık zedelenen yerini yapıştırıcayla yapıştırmalar, kağıdı yakmayacak yapıştıcı aramalar, çantaya koymaktan korktuğu için okula zar zor götürmeler, hiç kimseye kitabı elletmemeler... Daha sayabilirim. :') Ve bu ileriki yıllarda da aynen böyle devam edecek. Adım gibi eminim buna.
Neyse... Çok da uzatmamak istiyorum. Çilek Mevsimi'nin bendeki yerini ve 22 Ağustos'un önemini anlatabileceğim kelimeri bulamıyorum çünkü. Kelimeler kifayetsiz kalıyor diyorlar ya hani, aynen de o durumdayım. Ancak beni tanıyanlar elbette anlıyorlardır. İlk gözağrısı... En kıymetlisi. ❤
Yeni baskısını da satın almak, yenilenmiş versiyonunu da kitaplığımda bulundurmak çok istiyorum.
Burcu ablam, emeklerine ve özgün kalemine sağlık. Bizleri bir aile haline getiren, bu eşsiz eserlerle bizleri buluşturan ve Burcu'nun Okurları çatısında olmamızı sağlayan sensin. Çok teşekkürler! Hep bir arada olmamızı diliyor ve seni çok seviyorum. Yazan kalemindeki mürekkep hiçbir zaman kurumasın. ❤
Birinci basım yıl dönümümüz kutlu olsun! Daha nicelerini hep birlikte kutlamak dileğiyle çilek kızlarım! ❤