Betül Ayan

136 26 0
                                    

Merhaba ,
Aslında nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum. Çünku bu konunun bende çağrıştırdığı o kadar çok şey var ki. Burcu abla ve kalemi ile tanıştığımda çilek mevsimi yayınlanıyordu. Ben ilk bölümleri okumayı sevmem . Hikayeyi o gün yayımlandığı bölümden yani yarısından okumaya başladım. Sonra ne mi oldu ? Bunun cevabı çok basit. Yazıma , hikayeye ve tabii ki YAĞIZ'a aşık oldum. Koca yürekli adam aklımi çeldi. Baştan Tekrar okudum. Kaç kere okudum hatırlamıyorum. Sonra kitap oldu. Hem de 22 ağustos'ta . Benim Doğum günümde . Öylesine güzeldi ki. Benim Doğum günümde Yağız benim için kana , cana büründü resmen. Bunun benim için anlamını bilen bilir. Kokusuyla ve Yağızi ile bir Çilek Mevsimi anlatilmaz yaşanır yani. Ilk zamanda kavuşamadım . Sınav zamanıydı ve bana kitap yasaktı. Ama kitap Arkadaşım gönderdi. Sonuçta Ben yasağı delmemistim :) sınavı her şeyi bırakıp kıtabi okudum. Hem de bir gecede . Yaa Hani düşündükçe o mutluluğu Tekrar yaşıyorum. Ben ki her hikayede bir karakteri seven okur çilek mevsiminde yağız'a aşık oldum. Benim aradığım adam kitaptaydi . Koca yürekli , naif seven adam. Fedakar , kalbi gibi yüzü de güzel ağam . Aşkı her şeyiyle yaşayan ve yaşatan, aşk'ın sözlük anlamı olan aşık. Anladığınız ve bildiğiniz üzere Yağızin yeri bende apayrı :) Yağız'dan sonra gamze takıntım oluştu mesela. Gamzesi olmayan olmamalı. Tabii ki Çilek Mevsimi büyük oranla benim için Yağız demek olsa da garip bir şekilde Ben Mira'yi da seviyorum. Evet yanlış okumadınız . Onun böyle naif bir yanı var ya onu seviyorum. Hanımefendiligini ve anneliğini. Her ne kadar çoğu yönden Uyuz olsam da o da demirbaşımız Sonuçta . Ve obur paşam Erim ve güzeller güzeli Erva'm. Yavrularım benim.

Iyi ki Diyorum tesadüfen Çilek Mevsimine ve Burcu ablaya rastlamışım. Iyi ki hayatıma girmiş koca yürekli adamım. O güzel kokusuyla kitap olarak baş köşemde duruyor .

Ve mümkünse beni Yağızin gamzelerine gömün. Yok böyle bir adam yaa. Valla yok . Allah kahretsin yok. Böyle beni aşktan kör edecek Yağız istiyorum. Adamin adını okumak bile gülümsetiyor beni. Ve ciltli olarak ellerime alacağım günu sabırsızlıkla bekliyorum. Yağız'm , Yağız Ağa'm , koca yürekli adamım ve Çilek Mevsimi iyi ki hayatımdasın :) :)

SEVILIYORSUN Burcu abla hem de en bi Kocamanından. .

#YağızınManita

ÇİLEK MEVSİMİ 1 YAŞINDA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin