Ayşenur Alnıak

290 30 0
                                    

22 Ağustos...

Aslında sıradan bir gün gibi gözüküyor olabilir,ama kesinlikle değil...
22 Ağustos bir efsanenin dirilişi,bir efsanenin başlangıcı oldu.
İlk defa internet ortamında kitap okuyan ben için daha da anlamlı ve inanılmaz bir gün.Hayatımın en rezil ama bir o kadar da mutlu tek anı oldu.Her şey kendimi daha özgür hissetmek ve düşüncelerimi yaşanabilmek için açtığım Facebook hesabına gelen arkadaşlık isteği ile başladı.Hiç tanımadığım birinden gelen istek onun sonucunda,haber kaynağına düşen bir bölüm ile Burcu Abla hayatıma girdi."Aşk Her Şeyi Affeder Mi? -10.Bölüm" benim dönüm noktam oldu.

Benim için asıl serüven,benim kıskançlığım ile ortaya çıktı.Serileri okudukça ve Burcu Abla'yı yaşıtım zannettikçe krizlere girdim.Gazeteci olacağım ayağına geziyorum ama O'nun yazdıklarının 10'da 1'ni yazamayacağımı bildiğim için uyuz oluyorum.Sonra bir gün sinirlenmişti.Verdiği değeri göremediği belirtmişti.Kişisel hesabını paylaşmıştı aradan evli oluğunu,26 yaşındaki olduğunu gördüm ve tabii ki çok aşık olduğunu da.Ben adını soyadını öğrenince başladım araştırmaya,bütün sosyal medyaları gezdim.Hesabında "Yıldız Teknik Üniversitesi" yazıyordu üniversitenin arşivine baktım bulamadım.Çünkü soyadı farklıymış Daha sonra Burcu Abla artık Facebook üzerinden değil de blog tarzı bir yerden hikayelerini paylaşacağını söylediğinde kendisine ilk mesajımı o zaman atmıştım.
Bana verdiği cevaptan sonra yeryüzünde parmakları ile mutluluk saçan insanlar olduğunu anladım.Bazen canım sıkkın oldukça o mesajı okurum,aldığım en sevimli mesajdı.❤

Verdiği bir röportaj sonucunda kıskançlık krizine girdim ve bende ki Burcu Büyükyıldız aşkı tam olarak o zaman başladı.
O'nun o sevimli halleri,değişik kahkahaları,"bebem" lafı aşkımı en tepelere çıkardı.Aradan geçen aylar sonucunda benim canımıniçi iken birde taptaze yazarım oldu.Mis gibi "Çilek Kokulu " yazarım...
Kitabı elime ilk aldığımda sanki Burcu Abla'nın elimden tuttuğumu hissetmiştim ve hâla her dokunduğumda bunu hissediyorum.Her okuduğumda kocaman gülümsemesini görüyorum."Çilek Mevsimi" bana çok özel ve güzel şeyler kazandırdı.Yaptığı anlaşma sonucunda melek bir yüz,mükemmel bir aşk hikayesi,muhteşem arkadaşlık kurmamı sağladı."Çilek Mevsimi" benim için kitaptan çok bir dünya aslında."Kokulu" insanların olduğu,sevginin,dostluğun ve iyiliğin bolca bulduğu müthiş bir dünya.Onun için Çilek Mevsimi'ne minnettarım bu kadar güzel bir ev verdiği için...
1.yılın kutlu olsun,Çilek Mevsimim...

ÇİLEK MEVSİMİ 1 YAŞINDA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin