Ben burcu ablamı wattpadde görmüştüm ama kitap olduğu için tanıtımı okuyup geçmiştim ama etkileyici gelmedi desem yalan olur baya baya etkilenmiştim. Günler geçti Facebookta burcu ablayı buldum Çilek Mevsimini biliyordum bir tek diğer hikayelerden haberim yoktu. Facebook grubuna girdikten sonra baya eğlendim burcu ablayı tanıdım günler geçti fuar geldi ama nasıl heyecanlıyım fuarda Tüyap Fuarı tabii kitabı aldım sırayı bekliyoruz sıra ilerlemiyor bir türlü bakıyoruz bakıyorum ilerlemiyor nasıl gıcık olmuştum o zaman zaman bitecek alamıycam diye hatta bi ara öndekileri öldürmeyi bile düşünmüştüm tabii yanımda annem olunca rafa kaldırdım bu düşüncemi neyse konuya döneyim kitabı burcu ablaya uzatırken hem ellerim titriyor hemde ağlıyorum hele sarıldığımda tir tir titriyorum bir tanecik fotoğrafımız var o da benim gözler kızarık burun kızarık ama inşallah bu seferki fuarda sarılarak foto çekincem hemde yanımızda Bir Günah Gibiyle daha da eşsiz kılınacak... Çilek Mevsimi demek, Miranın güçlü bir kadın olması ilk geceden sonra terk edilmek çok çok çok kötü ne kadar iyiliği içinde olsa ve karnında bir bebişle hemde bu bebiş Erim nam-ı değer kol boğumu prensi ve yağıza gelirsek Aşiret Ağası gel gör ki karısını korumak için ne yollar geçmiş adam döndüğünde bir bebekle karşılaştı hemde tatliş bir bebek affedilmesi biraz uzun sürsede sonunda yine beraber oldular bu olay çevreside o kadar güzeldi ki anlatılmaz okunur... Yağız, Mira, Erim her şey o kadar saf ve temiz ki tek kelimeyle MUHTEŞEM... Çilekli turtaya gelirsek Mira ve Yağızı aşka bağlayan Çilek o özel pasta - kitabın arkasında muhteşem bir tarif var ama hala yapacak adam bulamadım burdan bana yapmak isteyenlere duyrulur- her şey muhteşem ve bu kitapların annesi aslında en Muhteşem olan Burcu Büyükyıldız teşekkür ediyorum burcu abla bize böyle güzel aşk dolu bir kitaplar sunduğun için tek kelimeyle minnettarım o kadar mükemmel aşklar var ki acaba bir gün bende böyle olabilirmiyim diye düşünüyorum ama ben bir Burcu Doğan değilim maalesef hayaller demir hayatlar mahmut olsada önemli olan Aşk ben bu aşkı en derinlerimde hissettim yanımda Çileğimle ve son sözüme gelirsek... Benim hayatımda tatsız çilek var ben bu çilekleri pudra şekeriyle yiyorum daha tatlı olsun diye ama Mira ve Yağızın çilekleri her zaman taptatlı ve aşkla kaplı dilerim ki herkesin çilekleri mira ve Yağızın ki gibi olsun....