İLKER BENİM...

78 8 12
                                    

İlker, benim için çok farklı. Tanışma olayımızı anlatiyim.
Babam, beni okula arabayla bırakıyordu genellikle.İlker babamı çok beğeniyormuş. Zayıf ve giydiği gömlekler yakışıyor diye ....Baya gülmüştüm, buna.Bu çocuk neyse işte....Yalakanın teki.Ben de hep yanımda arkadaşım Buğra ile dolaşıyordum .Çünkü Buğra en samimi arkadaşımdır. Tabi İlker'den sonra.Biz bu Buğra ile babalarımız sayesinde tanışıyoruz. İlker'de bizim okulda bir üst sınıfımızda dış telli, uzun saçlı,1.70 boyunda 50 kilo birşey yani baya zayıf.Tabi çalışkan birisi...Bir gün yine kantinde Buğra ile oturuyoruz.Panoya sonuçlar asıldı. Biz bunun sınıfına yükselmişiz. Ne kadar gitmek istemesekte gittik.Bu arada kızları çok çirkin 1.sınıf ama iğrenç.Sıniftan içeri girdik.Buğra'yla oturuyoruz.Şakalaşıyoz.Falan bu geldi yanımıza.Sonra ben bu sınıfta çok sıkılıyorum size katılsam dedi? İzin vermedik.Bu bozuldu ama....Buğra sağolsun.Buna birde isim taktı.Ense diye.Oğlum yapma dedim.Tabi Buğra dinler mi? Lakap sınıfta herkeze yayıldı.Taki o güne kadar.Buğra'nın sınıftan sevdiği bir kız vardı.Salak birşey ama güzeldi.Yani tabi Buğra 1.65 .Ama kız benim kadar, kızı da sınıfta kimse sevmiyor.Ben de dahil güzel ama gıcık.Böyle orta kilo, küt ve kıvırcık saçlı ve siyah gözlüklü bir kız.Baya da tuhaf bir şey olsun yine de yaptığı hareketler onu tatlı gösteriyor...Ben yine bir gün arabadan inerken kafamda yumuşak, ama tombul bir şey hissettim , kafam açımadı bile...Birde Bu kız çıkmasın mı? Gözüme 4 sn baktıktan sonra ağlamaya başladı.Şansıma denecek yok yani.Bizi de İlker gördü galiba yanımıza geldi. Bense hala kızın ağlamasını izliyorum.Çok komikti. Neyse bu İlker çok güzel teselli ediyor kızı yani ben bile etkilendim.Tam okula gireceğimiz sırada Buğra gördü.Keşke görmeseydi. İlker'in üstüne atladı.Tam ayırıyım derken montumda bir el hissettim.Kız beni duvara ittirdi. İki tane çaktı Buğra'ya ben birşey anlamadan baktım sadece, meğerse kız İlker'in kardeşiymiş.Buğra ve ben bakıştık. Kız Buğra'ya da onu başka bir kızla gördüğü için intikamını almış.Ne kadar saçmaaa...Neyse Buğra sanane kızım dedi.O da ne demek banane o gezdiğin benim ablamdı dedi.Ben hala bakiyorum. Ortalık El Kaide Kampı bu nedir? İlker'e sadece kaç kardeşin var dedim.Tabi duymadı.Gürültüden...Asıl olay bizim Buğra benden habersiz kızın ablası yla konuşuyor.Kızı seven var diye.Keriz işte hiç kendisini söylemiyor.Ablasıda İlker'i uyarıyor.Dikkat et diye herkeze ,şöyle böyle...Kızı benim sevdiğimi düşünüyorlar. Ki Buğra aşık.Kızda ablası seviyor diye susuyor tabi....Tam bu sırada biri ilanı aşk etti.İlker'in kardeşine kızda kabul etti hemen...İlker şokta tabi....Zor sakinleştirdik. Buğra'ya sorsak hiç sevmemiş kızı ulan...Sonuç olarak o gün bugündür.Dostuz.Buğra 'da dostumuz...O gün İlker'i çocuğu döverken görenler.Asla ağızlarını açıp lakabını söyleyemediler....Bu İlker benim hayatımda en iyi anlaştıgım .İkinci insan ve resmen İKİZİM.

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin