BU O MUYDU?

117 10 1
                                    

CEM'İN NOTLARI-13:

Bazı insanları anlayamadığım gerceği var.Ya da anlamak istemediğim.Belki de benim için böyle kalsınlar istiyorum.Ama bazılarını anlamak için mesaiyi harcamam gerekiyor.(sadece uykumdan çalıyorum.)Ne kadar o insanlara "senin içinde kalsın.Kendini yorma desemde. "Aklıma takılıyor.Ya da önemseyip kendim büyütüyorum meseleyi kendime zarar vermemde çabası...Neyse bugün kahvaltı yaparken(kahvaltıyı geç yaparım.)telefondan, derken telefonumdan mesaj sesi geldi..Bir oldu.İki oldu.Üçüncü de telaşlandım. Tam koşarken ayağım takılıp ,kafam kapıya çarptı.Mesaj sesi halen durmuyor. Neyse böyle durumlarda kimseye haber vermem.Kendim hallederim...Telefonda elimde mesajlara bakıyorum bir yandan.Artık kafamı unuttum sanki kanamıyor da.....Bu mesajlarla kopuyor.Bu mesajlar bana güvenen biraz da paylaşamayan arkadaşımdan geldi.Sadece telefona bakıyorum.Bi gayret kafam kanıyor yazabildim. Ben hala şokta mesajları okuyorum.Aslında mesajlar da gariplik yoktu. Asıl gariplik ondaydı.Gerçekten bu o muydu? Arkadaşımın gözü dönmüş gibiydi.Sadece sakinleştirmeye çalıştım. Az da olsa yumuşadı.Sonra her zaman ki gibi samimi konuştuk.Şuan da sanırım yine aynı sinirlilikte, sonuç olarak ben de sinirli bir insanım ama bu kadar sinirli olduğumu hatırlamıyorum. En son iyidi ama uzun sürmiyecek gibi duruyor.İstese mutlu oluyor ama çok nadir.(benim gibi) O zaman mutlu gözükmeyi öğrense iyi olacak...Bu mesajları konuşmamızdan sonra tekrar okudum.Nedense? Beni çok iyi tanıyor.Neyi sevdiğimi, nasıl sevdiğimi ya da dün öğrendi.Benim için ne düşünür bilemiyorum ama ben onun anlattıklarını ne olursa olsun (küs olsak, kavga etsek ki bu aralar baya yapıyoruz. ) bir ömür tutucam.

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin