Bütün gün sahilde oturduğunu ilk defa gördüm.Ne yaşadı bu yine diye sormak istedim.Ama sanırım cevabının Aslı olmasından korkuyordum. İlker bana herşeyi anlatmıştı.Kız bildiğin hayin ve dengesizin biriydi.Peki ya Melisa mı onu üzdü?..Kim üzmüştü Cem'i? bana göre Melisa. İlker'de benim gibi düşünüyordu. Çünkü artık Aslı'nın adını bile duymak istemiyordu.
"Kıza bildiğin kin oldu."dedi.İlker haklıydı da.Peki Melisa ne yapmıştı ki ? Diye sordum İlker'e ama o da bilmiyordu.Sadece tahmin ediyorduk:İlker:Harbi bu çocuğa ne olcak?
Berra:Bilmem.
İlker:Aslında durmadan telefondan birşeyler okuyor gibi.
Berra:En son bu halini Şimaya'da gördüm.Hatırliyor musun?
İlker:Aynen nasıl unutabilirim. İstediği puanı alamayınca kafayı yemişti.
Berra:Ne yapsak?Yine konuşsak mı?
İlker:Ben denedim.Mal mal konuşuyor.
Berra:Ne gibi?
İlker:Aptal mıyım?falan diyip duruyor.Ya da sende nefret ediyor musun benden ?diyor.
Berra:Hadi ya ben ona senden nefret ediyorum demiştim.Demese miydim?
İlker:Bu birşeye kesin kızdı.Ama sana ya da bana olsa saklamaz söylerdi.
Berra:Haklısın.
İlker:O zaman kesin başkasına ama neden? Neyse asıl mesele Cem'i hayata döndürmeliyiz.
Berra:Haklısın.Artık koşmuyor.
İlker:Nedeni komik ama.
Berra:Sıla diye bir kız vardı.O yüzden mi? Yoksa! Harbi kız ezikti bi de buna aşıktı.
İlker: Yok ya şu Cem'i eğlendiriyim derken şu kıza bak dedim.O da "banane"dedi.Ama çok bakıyo adı da güzel dedim.
Berra:Ee?
İlker:Cem bana bağırarak" kendine yap!"
dedi.Sonra kızın adını bi de dans ettiğini görünce çıldırdı. Kıza omzundaki çantasını fırlattı. Ben de ne oldu diye bakıyom.Berra: Durum vahim!! Peki kıza ne oldu?
İlker:Ne biliyim.Koşuyu o da bıraktı.Keşke kıza bak demeseydim. Eğlenir falan sandım. Ne biliyim? Kıza çantayı yedirceğini...
Berra:En iyi Cem'i ben tanıyorum.Cebine hedeflerini anlatan bir not koyalım.
İlker:Bence direk kendine gel! Yazalım.
Berra: Bana uyar.Bıraksın bu işleri sadece sinirleniyor.Kendini hırpalıyor. Geçen bunları ona da dedim.
İlker:Ne dedi?
Berra:Sen bir kere olsun. Seni seviyorum demedin dedi.
İlker:Sen ne yaptın?
Berra:Söylemek mi lazım hepimiz seni seviyoruz dedim.O da "peki neden?"diye sordu.
İlker:Sanırım Cem birine aşık oldu?
Berra:Sanmıyorum. Olsa söyler bana!
İlker:Aramızda kalsın ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RandomCem hayatı boyunca kimseyi önemsemeyen bir insandır.Hayatında hiç tanıyamadığı birisini önemsedi .Peki Aslı'yı önemsemesine değdi mi? O kızın insanlarla oynamaktan başka yaptığı yoktu. Anlaşılan erkek yanlıştan önce döndü. Çünkü o kız duygusuzdu ya...