BERRA'YA-1:
1 ay boyunca farklı insanlar tanıdım.Bana ilk adımı atan Aslı olmuştu.Son adımıda. Kimseyi ne tutarım ne de bırakırım. O kişi gözümde ne olacağına kendisi karar verir.Kimseyi de affedemem artık zaten o kişi içinde pek birşey değişmemiştir diye umuyorum.Değerimi bilen insanlar 3 kişiler ve yanımdalar. İstesem de vazgeçemem onlardan.Hepimizin örnek aldığı kişi benim babam.Bunu herkez de biliyor.Allah herkezin umutlarını, hayallerini boşa çıkarmasın. benim ve sevdiklerimin hakkında kim pislik düşünüyorsa iki mislini görsün.Gitmek istediğimiz yollara kolay ulaşalım ve yıllar sonra mutluluğumuzu tadalım. Bu sefer birbirimizin evine ders çalışmaya değil.Mutluluğumuz için toplanalim...Yine Güle oynaya yüzmeye gidelim. Koşalım ve birbirimizin dertlerini dinleyelim.Dinleyelim diyince aklıma "Kimseye güvenmemelisin!!" Sözü geldi. Her zaman doğru olacak bu söz benim ve çevremdeki insanların lügatında.Güvenmeyin hem de kimseye.Kimseyi de umursamayın. Şuanda bazı insanlar geberse mesela ben de yaprak oynamaz.Ama vicdanım onun bu duruma düşmesine izin verir mi? Sanırım vermez.Aslı bi var bi yok.Ama Sıla, Timur, Melih...Falan hep yanımdaydı.Berra, Melisa ile konuştuklarının hepsini anlattı. Saolsun mutsuzluğumu çözmek istemiş. Çözen tek şey zaman olabilir belki... Mutsuzluğumun sebebi sanırım benim...Berra'ya göre geometri çözmeyen,hırsı olmayan, lise birde okul ikincisi olmama rağmen aptalmışim.Fen Lisesini onun gibi kazanamamişım. Annem, babam müthiş insanlarmış bunda haklı.Onların herşeyleriymişim ve deli gibi üstüme titriyorlarmış.Bense umursamazın tekiymişim. Haklı uyku tatlı ya....Babasına yalvarmış benim gibi yüzmeye, koşuya, kampa gidebilmek için.Ne kadar çalışsam da hiçmişim."İlerde acı çekmek istiyorsun değil mi?Lise sınavı gibi olsun...İlçedeki fene bile tenezzül etmeyen sen!! Okulların hep güzel olsun!!! Merkezi olsun! Babam peşimde olsun!! Sen busun!!!Annem bulsun!Babam korusun!! Ama kafandakiler olmazsa...!!"dedi.Kafamdakiler olmazsa kimseyi suçlayamazmışım. "Haklısın sadece kendimi suçlarım."dedim.O zaman gözü sulandı." Beni de amma düşünüyorsun.Bu dünyada tek kalsam da ilerde belki öyle olur.Yine Ölsem de senden hatta kimseden medet ummam. "Dedim.Sadece gözüme nefretle bakarak "benim annem ve babam biliyorsun. Üstüme bile düşmüyor.Seni durmadan aramaları, sormaları,seni tanımayan insan bile seni merak edip soruyor...Sınavdan önce elinden geleni ve stres yapıp üzülüyorsun ama yine de güle oynaya giriyorsun sınava. Sen en büyük rakibimsin.Bu zamana kadar yakın durdum.Ama buraya kadar!!"Diyip çekip gitti.O değilde geometri kafama takıldı şimdi. Harbi buna bir ayar çekmem lazım.İlker'e de aşıkmış.Allah mesut etsin.Ben de kusursuz bir insan değilim ama dedikleri.Güzeldi ya...Hoştu yani....Şu dünya da iyliğimi isteyenler baya çoğaldı.(!) Artık sayamıyorum. Anlaşılan dediği gibi boş bir insanım. Saçma şeylere kafa yormuşum. 1 ay boyunca!!..Mutlu oldum sayesinde.Neyse ben beddua edemem.İkisi de ıylik görsün ve benden uzak dursun hatta herkes!!İlerde çok uzakta olurumda mutluluklarını görmek de bana nasip olmaz. Sadece ailemi görsem yeter bana...Biz onun iyliğini düşünürken o da baya düşünmüş...İnsanların bana gıpta ile bakması iyiymiş.Bundan sonra artık yoluma bakarım.Onun bunun dediğine değil!! Yalnızca dediği tek şeye hak verdim.Artık hiçbirşeyle ilgilenip bağlı kalmicam.Deniz kenarında da her zaman tek yürüyücem hatta herşeye..Ama senin dediğin olsun yine de mutlu bakmaya çalışırım denize...Ya da parmaklarımla, saçimla sıkılınca oynamam.Senin gibi duygularımla değil beynimle hareket ederim.Herkezle de konuşmam.Seçici olurum.Babam gibi olmaya da çalışırım.Fazla kahve de içmem.Sinirlenince elimi sıkmam. Artık geç de uyanmam.Hırslı da azimli de olurum.Merak Etme.Kimseyi de umursamam...Dediklerin sen olmasadan olur!! Sadece şunu merak ediyorum.İnsan nefretini, kıskançlığını az da olsa belli eder. Millet den banane! Ondan bundan!! Herkesten!!!Ama köpek gibi önümde diz çözeceğin bu lafları teker teker yiyeceğin günler yakın!!!Ne yazıkki rakibim değilsin! O kadar gözümde yücelmemişsin demek ki.Artık düşmanımsın ve postunu yere serip postallarla ezeceğim zaman senin sevdiğinle düğünün olucak!!! Son noktayı koymama belki 2 yıl var belki de 3 yıl ama o noktayı koyduğum an ne bok olduğunu anlayıp kendine gelirsin güzelim.Bana kurduğu o cümleleri belki kendin bile unutursun.Dediklerin belki de doğru....Ama aptal değilim hele de kinimi yerde koyacak biri hiç değilim!! Bu kadar yıl takip edilip şahsıma laf etdiğin için hayata küsen,nefret eden birisi olacağımı bekliyorsan çok beklersin!!!Ben küsmem küstürürüm. Nefret etmem ettiririm!!Şimdi herkes yoluna.İlerde kimin saygın,başarılı, adam gibi adam olduğunu görücez...Sen ilk önce benim gibi duygusuz olmayı öğren.Kimseyi takmamayı öğren.Kendini öğren.Hedeflerini bil.Rakiblerini tanı(beni pek tanıyamamışsın.) Şimdi de başarılar...Ben senin hareketlerini unutarak başlıyorum. Ama lanet olsun ki su içmen bile aklıma kazandı. Sana olan aşkım da sevgim de ne dersen de bitmiyor!Soru çözerken her zaman bir elinde peçete olması sıkılınca saat olan elinle saçını karıştırman.Her zaman benden ayrılırken o kocaman gülüşünle bana doğru yaklaşarıken yine aynı sert ve keskin kokunun yüzüme çarpması. Sonra gözünü kapatarak yanağımı öpmen kulağımdaki küpeyle, yanaklarımla oynaman.Saçıma hafifce dokunman .Bunların aynısını annem de bana yapıyor. Sana rakipsem hep gıpta ile baktiysan neden elini tenime alıştırdın?....Niye korkunça elimi tutuyorsun.Ya da her okulda yanımdan geçerken ne hikmetse omuzlarımiz birbirini bulup çarpiyor. (İlk tanişmamizda ki gibi)keşke yapmasaydın.Planin ne bilmiyorum ama.Kime gidersen git!! Tek ve son sözüm benden başkasına değerse ellerin o dudakların benim yanağıma değilde başkasının yüzüne dokunursa. Ellerin elime, omzum omzuma değmezse. Seninle ilgili ilerde planladıklarım gerçekleşmezse.İlerde bana ait olmazsan.PİŞMAN EDERİM!!
Kitabımı okuyanlara ya da merak edip bakanlara, beğenenlere,kütüphanesine ekleyenlere kısaca hepinize tesekkürler....Baylar, bayanlar hepiniz değerlisiniz. Kendinizi iyi bakın.
Siyah_Ruhum:Herşey için teşekkürler bölüm sana veBatuhanOnar a gelsin zaten 818 kelime oldu.409 senin 409 onun hadi eyvallah kardeşlerim!!(adamın dibisiniz)
Devran-61:Abicim.Senin gibi birisi iyi ki var ya!!
exo_nuest_41:Sulu göz.
@Charming-Love:.......
@glaxylovesyou:Yüksek idealli:))Deli dolu insan.
cikolatalicikolata3:Çizimleri de espirileri kadar iyi ve yetenekli.
@koreanlove:Kitabında bana yer vermişsin.Gördüm yazdığını. Geç bir cevap oldu.Ama kitabımda teşekkür etmek istedim.Benim ki emeğe saygı.Mutlu ettiysem. Sevindim.
HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN.Yukarda yazdıklarıma ne olursa olsun (kizarım arasira alinmayin. Bazilari haketti.)ayrıca teşekkür ediyorum.Bölümlerime yarıyıl tatilinde belki devam ederim...Yukarida yazmayi unuttuklarim olabilir.Sanmiyorum ama.Medyadaki şarkı yukarda yazdığım arkadaşlara hediyem olsun.Herşey için saolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RandomCem hayatı boyunca kimseyi önemsemeyen bir insandır.Hayatında hiç tanıyamadığı birisini önemsedi .Peki Aslı'yı önemsemesine değdi mi? O kızın insanlarla oynamaktan başka yaptığı yoktu. Anlaşılan erkek yanlıştan önce döndü. Çünkü o kız duygusuzdu ya...