CEM'İN NOTLARI-14:
Artık yolun sonundayım. Hastalığımı vücudum bazen kaldıramıyor. Migrenim dün fena tutu.Baş ağrım hala gitmedi.O kadar ağrı ateş yaptı vücuduma. Sadece çorbayla duruyorum şuanda.İştahım kapandı.İkizim denen kişi sadece İlker.Kimse ruh ikizim olamiyacak artık...Nedensiz gidene dur diyemem.Giden gitmiştir ve gittiği gün benim için bitmiştir.Şuan bunları hasta hasta yazıyorum.Çünkü içimi dökme yöntemim benim için yazmak.Hem de hastanede vakit geçmiyor.Uyuyup duruyorum sürekli .Ama böylece sinirim azalıyor. Daha iyi oluyorum.Benim için kitap yazan bir arkadaşım var.Ne arkadaşı dostum demeliydim...Dün ki sinirim yumuşadı ama bana yapılan şeyi unutmayacağım. Çünkü hasta olmamın ve hastane de yatmamın sebebi eski ikizim.Ben en son bu hastalığı bir yıl önce dayıma sinirlendiğimde yaşadım.Ya da...Neyse daha da sinirlenmek istemiyorum. Ama bir insan konuşmak istemiyorsa diyebilir.Ya da onun gibi böyle çekip gidebilir.Giderse gitsin zaten ben de fazla durmicam buralarda.Keşke hiç konuşmasaydım eski ikiz....Yanlız komik birisiydi ama son yaptığına daha çok güldüm.Çaymam demişti hiç bir zaman verdiğim sözden ama çabuk çaydi.Anlaşılan kendi yoluma kendim devam edicem.Bu yol da artık kimseye yer yok. Başaramasam bile yılmiyacam.Çünkü başarmak ve yapmak zorundayım. Bu olmazsa babam gibi subay olmak ve yurt dışına gitmek istiyorum.Başka hiç bir idealim yok.Artık kimse beni ilgilendirmiyor dostum hariç.Son bir isteğim var.Eğer ne için gitdiysen! Geri gelme orda kal! Çünkü sana sinirim geçmiyecek. Beni istemeyen insanı ben hiç istemem.Zaten kim kimi düşünüyor ki bu hayatta.Ölmüşüm kalmışım!...Beni sonuna kadar düşünen dostuma teşekkür ediyorum.Ben bana yapılan hiçbirşeyi unutmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RandomCem hayatı boyunca kimseyi önemsemeyen bir insandır.Hayatında hiç tanıyamadığı birisini önemsedi .Peki Aslı'yı önemsemesine değdi mi? O kızın insanlarla oynamaktan başka yaptığı yoktu. Anlaşılan erkek yanlıştan önce döndü. Çünkü o kız duygusuzdu ya...