EVLENMEK İSTİYORSAN...

64 5 19
                                    

Berra:Öyle birşey demedim değil mi? Şakaysa çok uzadı.Hadi bitirelim arkadaşım.

Cem:Gayet ciddiyim Berra.Sen sadece inanmak istemiyorsun.

Berra:Bak yine gözünün önünde ağlamak istemiyorum.

Cem:İstersen ağlayabilirsin.Arabadan babanla inip oda işlerini, valizleri falan hallettik.Yemek saatini kaçırmamak için baban ve bizimkiler oda anahtarlarını bana verdip gittiler.Ben de senin arabada olduğunu hatırladım.Uyandiriyim belki yemek yer dedim.Tabi uyanmak bilmedin.Artik ne kadar uyku hapı içtiysen?Bari burda yatmasın odasında daha iyi uyur diye tam kolundan tutum kaldıracaktım.Beni kendine çektin.Saçıma falan dokundun. Tabi yapışık şekilde bi 2 dakika durduk. Beni bırakınca ben de senin koluna girip asansöre kadar taşıdım. Tam rahatlamışken bu sefer asansörde o kadar insanın içinde sesli şekilde sayıklamaya başladın. "Benimle evlen."diyip durdun. Rezil oldum!12.kata kadar susmak bilmedin.

Berra:Sen bana bu yüzden bu kadar soğuk davranıyorsun? Neyse haklısın. Bak babama sakın söyleme ne istersen yaparım.Cem ne istersen yalvarıyorum bak.

Cem:Tamam.Hem evlenmekte istiyorsun.

Berra:Ne? Bak Cem öyle birşey yok.

Cem:Tamam.Sakin ol.Ne istersem yapacaksın öyle mi?

Berra:Evet.

Cem:Öyleyse evleneceğin insanı tanı.

Berra:Anlamadım.

Cem:Sözümü kesme! Dinle.Kampın bitmesine az bir süre kaldı.Bundan sonra artık okulda görüşebiliriz ve sen benim biricik hizmetkarım olacaksın.

Berra:Hayır.Yapamam!

Cem:İyi. Babanla görüşmem gerekcek. İstemeye ne zaman gelelim?

Berra:Ne yapıcam?

Cem:Yapman gereken okula gelir gelmez.Benim için ilk işin elma çayı almak oluyor .Öğle ve akşam yemeği için yemekhanede yanını her zaman bana ayırıyorsun.Hm...Şimdi de eğitime geçelim.Bildiğin üzere geç çıkıyoruz...Beraber ekstra iki saat daha etüt yapıcaz! Normal olarak da beraber eve gidicez. Bu arada koşuda benim için su ve havlu işi artık sende canım benim.Takıldığın yeri sorabilirsin.

Berra:Ne zamana kadar?

Cem:(gülerek):Tabi evlenirsen ölene kadar.

Berra:Komik değil.Bu görev ne zamana biter?

Cem:Ben bitti diyene kadar.

Burdan başokuyucuma teşekkür ediyorum.Gözde okuyucum sen de lütfen kusura bakma istediğin şarkıyı özel bölümümde kullanmayı düşünüyorum...Herşey gönlünüzce olsun.

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin