Karşıma sportik lacivert çizgili gri şort, lacivert tişört ve gri, lacivert ve turuncu renkleri olan spor ayakkabılarıyla yanıma koşarak gelip karşımda dikildi.(Benim kadar boyu var.)Bense siyah askeri desenli pantolon üstünde gri tişört ve siyah şapka takmıştım. Bana bakarak:
Berra:Böyle mi koşucaksın spor ama koşamazsın.Cem:Koşacağımı nerden çıkardın?
Berra:Bak insanların dediklerine inanmaya başlıyorum.
Cem:İstediğine inan! Ben koşuyu, yüzmeyi,asker abinin düzenlemesinde gitarda çalmayı,astsubayın ki babamın arkadaşı ama beni bağlamaz karateyi de bırakıyorum. Sana başarılar!
Berra:Seni bu kadar kızdıran ne?
Cem:Bırak da bende kalsın!
Berra:Yani o kadar erkeğin içinde tek başıma kaldım.
Cem:Asker olmak istiyordun.Sanki babanın iş yerinde bayan asker varda! Hepsi birerbirer gitti.Senin yaşam koçun muyum? Kafam eser çeker giderim.Ordu evinde kalırım.Onu da yaparım bunu da kimse de hesap soramaz! Bu huyu mu bi öğrenemedin!
Berra:Hm.İyi şimdi nereye?
Cem:Napcan?
Berra:Bizde gelicez.
Cem:İyi gelin.Sonra ağlamayın ama.
Berra:Gitcemiz yer neresi?
Cem:İştima.
Berra:Sürünmek, atlamak falan almiyim.
Cem:Ama baban öyle deme di.
Berra: Peki ne dedi?
Cem: Of Berra yeter! Saat kaç ya? Bu saatte iştima mı kalır? Rütbelilerin koşusunu izlicez.
Berra:Ha haklısın! Yine senin baban birinci olmasın? Ama yeni mezun olup gelenler var.
Cem:İstisnalar kaideyi bozmaz.
Berra:Tm.Sonuç olarak baban bu konuda iyi..Ama sen koşuyu bırakırsan baban ne der?
Cem:"Ne istersen yap.Senin arkandayım ve gururumsun!"dedi.
Berra:Bu yüzden babana bayılıyorum.
Cem:İçinden düşün! Dışa vurma!!
Berra:Tm ya özür dilerim valla bi an tutamadım kendimi.Ama baban da maşallah! Nazar deymesin.
Cem:Amin.
Berra:Babana kızgın olamazsın değil mi?
Cem:Saçmalama o benim herşeyim.Onunla gurur duyuyorum.Böyle bir insana nasıl kızmamı bekliyorsun?
Berra:Babana hayranım!Hadi babaları değişelim.
Cem:Asla!!!
Berra:Sakin olsana niye bağırıyorsun!Sen kızgın olunca çevrendekilere neden bağırarak kırıyorsun?Senin kızgınlığın ne zaman geçicek ya?
Cem:Belki ölünce.
Berra:Çaresi yok yani.Ölürsen geçicek.
Cem:Sanırım ölsem de kalsam da çaresi yok.
Berra:Çaresi bulunamaz mi?Hadi üzüldün desem.Ancak sen kendini üzersin ve gözlerin her an birisine dalacakmış gibi nefretle bakıyor.
Cem:Doğrudur.
Berra:Sana belki zaman ilaç gelir!
Cem:Hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RandomCem hayatı boyunca kimseyi önemsemeyen bir insandır.Hayatında hiç tanıyamadığı birisini önemsedi .Peki Aslı'yı önemsemesine değdi mi? O kızın insanlarla oynamaktan başka yaptığı yoktu. Anlaşılan erkek yanlıştan önce döndü. Çünkü o kız duygusuzdu ya...