10.Bölümle ilgili bir şey yazmadığım için üzgünüm aslında en merak edeceğiniz bölümlerdendi neyse 11.bölüme geçelim.
ayrıntı:
Kanalların yeni yayın dönemine girmeye başladıkları şu zamanlarda haliyle devam ettirecekleri yaz dizilerinede günlerinde uygun değişiklikler yapmak zorundadırlar. Güneşin Kızları söz konusu olurken, Perşembe günün rating rekortmeni olmasına rağmen, Kanala ait geçmiş diğer programlarında başlamasına ramak kala normalde büyük değişiklik ama, gerçekGüneşin Kızları izle hayranları adınada küçüçük, takip etmelerini fark ettirmeyecek gün değişikliği olmak zorunda kalınmıştır.
aslında sevinmeliyiz yazdan sonra da devam edeceği için ama pazartesi günü bilemedim kötü oldu.devam;
Eski olayların asla geriye dönmeyeceği, artık farklı işlenecek Güneşin Kızları 11.Bölüm Fragmanıitibariyle Haluk, aklını toparlayarak kendi gözünden canlandırdığı hayatında yaşadıkları, yaşattıklarının sorumlusu olduğunu anlayabilmiştir. Kendisini aşarak professional yardım göreceğini herkesin önünde sözünü vererek, artık aydınlık günlerin gelmesi adına elinden geleni ardına koymayacaktır. Böylelikle Psikolog rolünde yeni Derya karakteri, dizimize katılacaktır. Olaylardan nasibini alarak, karıştıracak birisi olacaktır. Selin, yaşadıkların tesiri altında kalacaktır Ali'ye, asla birdaha güvenmeyecektir ama, artık hislerinide saklamayacak hale gelen Ali, onu kazanmak için mücadele verecektir.Melisa, ortaya çıkıyor, Selin, affedebilecek mi, Savaş, kimi tercih edecek, Haluk, gerçekten akıllandı mı? daha fazlasının heyecanına yürek kaldırmıyor.
elim koptu yazarken :)
umarım beğenmişsinizdirArkadaşlar okuma çok az nasıl desem açıkçası bu kadar yazarken insan bir şeyde bekliyor arkadaşım vote sistemi uygulayıp kitabına baya ün kazandırdı. bende aynısı yapıcam bundan sonra +5 vote yenisi gelir arkadaşlar iyi okumalar son olarak bundan sonra size ozel olarak diziyle ilgili ipuclari bolumu acicam umarim begenirsiniz okudugunuz icin teskkurler:)