*3 saat önce*
Perde hala kapalıyken Navy'nin gözleride kapalıydı. Binlerce gösteriye çıkmış olmasına ramen yine heyecanlıydı. Omzundaki kemanı düzeltip dik pozisyonuna geçti. Ve spot ışıkları gözlerine gelmeye başladı. İlk notayı çıkartıp dans etmeye başladı. Bir süre sonra arkasındaki erkek dansçılarından biri kemanı aldı ve Navy hareketlerini yapmaya devam etti. Gösterinin teması seks ve aşktı.
Yaklaşık 10 dakikalık solo dansının ardından Navy sahne dekorunda bulunan demir yatağa oturdu. Ardından sahneye Cam geldi. O da solo dansını yapıp yatağa Navy'nin yanına geldi. Navy'ye hep saçma gelen biraz cinsel içerikli danslarını yaptıktan sonra Navy ve Cameron klasik balerin duruşunda selam verdi.
****
"Bu kız çok tanıdık geldi?"
"Tanrım! Ashton sen ve bir balerini tanımak mı? Saçma."
"Kapa çeneni Mikey!"
"Çocuklar bu kız hakkındaki söylentileri biliyor musunuz?"
"Hayır Rena neymiş onlar?
"Gerçek ismi. Buradaki kimse bilmiyor ve onu balede bu kadar ünlü eden bir etkende bu. Ama bazı hayranların araştırmasında isminin Rena Valariena Voltage olduğu ortaya çıkmış."
"Öncelikle senin bu kadar bale düşkünü olduğunu bilmiyordum ve Voltage soyadı tanıdık geliyor."
"İngiltere'nin kraliyet soyundan gelen zengin ve ünlü ailesi. Ayrıca Prenses Diana'nın manevi kızı."
"Tanrım ozaman bu kız şu ailedeki magazinlerden düşmeyen parti kızı. Onunla tanışmalıyız."
"Size onu tanıdığımı söylemiştim."
Arkadan susmalarını söyleyen sesi duyunca sıkıcı gösterinin hala sonlanmadığını hatırladılar. Ve izlemeye çalışmaya devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Not Princess m.c
Fanfiction"You are my princess, Navy." "No, I'm not yours." "Cuz she's mine, Ashton." ********