Ne kalır yazdan geriye?

174 12 2
                                    

Hürriyet haber yaz dizilerinden hangilerinin kış sezonuna kalıcağını araştırdı.
Güneşin Kızları
GARANTİ
Biraz ağır başladı ama güzel açıldı. 'Güneşin Kızları' sezonun en çok konuşulan dizilerinden biri oldu.

Kiralık Aşk
Bu yazın reyting bombası. Her bölümü birinci, üstelik yaz standartlarına göre çok yüksek rakamlarla. Yeni sezonda da iddiasını sürdürecek. (Ben sevmiyorum ama)

Kırgın Çiçekler

Star TV'nin iddialı uyarlaması 'Tatlı Küçük Yalancılar' pazartesi ATV'nin romantik dizisinin başarısı altında eziliyor. Her hafta sağlam reytingle lider. Yeni sezonda günü değişebilir ama hikâye sürer.

Adı Mutluluk
SALLANTIDA
Şimdi yayla gibi boş salı günlerinde at koşturuyor ama büyük oyuncular sahaya geri döndüğünde işi kolay olmayabilir.

Tatlı Küçük Yalancılar.

Star Tv büyük ihtimalle prestij için diziyi devam ettirmek isteyecektir. Fakat reytingleri yaz oranlarında bile görünmüyor.

İnadına Aşk

Perşembe akşamları kış sezonunda tutunmasına imkân yok. Şimdi bile zar zor 5li sayılarda reyting alıyor.

Aşk Zamanı

Bırakın kış sezonunu görmeyi, önümüzdeki haftaları görmesi bile iyimser bir beklenti. 'Aşk Zamanı' Atv'nin en fena çuvallayan dizisi.

Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin arkadaşlar :)

GK Güncel HaberlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin