FUNDA NALBANT
Merhaba 16 yaşındayım lise ögrençisiyim bu yazdıgım ilk kitapım umarım begenirsiniz
bu hikayenin konusu belli degil hikaYeyi okuduktan sonra yorumlarınızda yazın en cok hangi konu sölenirse o oluçak ....
Sizi daha fazla bekletmeden başlıyım
İyi okumalar .....
-------------------------------- ----------------------------
1.BÖLÜM
Yine kış gelmişti kasabamıza küçük evimizin tahta pencerelerinden görebiliyordum dışarıyı .
Lapa lapa yağıyordu kar o kadar güzeldiki sanki kar yağdığında bizim kasabamıza başka yağardı yada bana öle geliyordu o gün okullarda tatil olmuştu bu demek oluyorduki bütün gün evdeydim ve karla daha uzun vakit geçirebileçektim öğlenden sonra pencerenin önüne oturup saatlerce karı izledim her bir kar tanesiyle gök yüzünden yer yüzüne inene kadar sohbet ediyordum her biri hayatlarını yalnız bana anlatıyor ve kimseye söylememem hakkında beni sıkı sıkı tembihliyordu sohbet annemin beni yemek için çağırmasıyla son buldu o akşam hep beraber karı seyrede seyrede yemeğimizi yedik babam söz vermişti.
Yemekten sonra benimle satranç oynayacaktı ama çok geçmeden kapı çaldı .
Gelen bizim kasabanın muhtarı süleyman abiydi ._ babama kasabadan birinin rahatsızlandıgını ve acilen hastaneye gitmesi gerektiğini söyledi.
_ Babamda bu havada denize çıkmanın tehlikeli olabileçeğini söyledi.
Ama hastanın gercekten vahim durumda olduğunu görünçe karar degiştirdi.
Babam kasabadaki en iyi balıkçılardandı denizi avucu kadar iyi bilir bütün fırtınalara göğüs gererdi ve o gece babam denize acıldı annemle ikimiz birbirimize sarılarak babam için dua ettik gece hiç uyumadım saatlerce babamı bekledim çünkü satranç oynayacaktık sabah oldu fakat babam gelmedi onu karşılarım belki diye kasabanın sahiline doğru gittim fakat babam gelmemiş biraz oralarda oyalandım yine yok yine yok en sonunda kızgın bir dalğa bir tahta parçasını savurdu sahile doğru hemen koşup tahta parçasını elime aldım.....