6.bölüm

60 17 2
                                    

Berberle birlikte kendimle alay ediyorduk berber çok sevimli işinde gayet iyi bir adamdı beni traş ettikten sonra oturup bir iki bardak çay içtik sonra bana nerden gelip nereye gittigimi sordu bende başimdan gecenleri anlattım oda bana hayatının benim hayatıyla benzer olduğunu eşinin ve kızının öldüğünü ondan sonra onunda yaşadığı yerden ayrılıp buraya yerleştiğini söyledi bunları anlatırken gözleri hep doluydu .
İlğinç olan nokta oda eşini denizde kaybetmiş . Ah deniz ne istiyorsun bu garip insanların hayatlarından sevdiklerşnden ayırmak sana yakışmiyor .
Her gün bizi ağlatıp büyütüyorsun sularını ama buna izin vermeyecegim bu adamında intikamını Alaçagım .
Bir kaç gün orda kaldım. Berber yanlız oldugu için o beni misafir etti
Bugünler içetisinde gerekli olan hazırlığımı tamamladım bir gece berber benimle gelmek istedigini söledi.
Çok ısrar etti ama bu benim savaşımdı deniz ondan korktuğumu zanneder diye düşündüm.
Sonra ısrarlarını kıramadım ve benimle gelebileçegini söyledim .
Oradaki berber dükkanını be evini satıp elde ettigi parayla o da gemi için bir şeyler aldı.
Ve beraberinde eşinden son hatıra olan küçük bir kutuyu da alarak gemiye bindi aslında kendimi daha iyi hissettim çünkü denize katşı güçlüydüm böylelikle mavi yıldız hareket ettirmeye başladım.
Denizin enginlerine daldım o günden sonra günlerim daha iyi geçmeye başladı .
Berberle beraber balık tutuyor tavla satranç oynuyorduk mavi yıldızda benim gibi berberi cok sevmişti bunu hissedebiliyordum.
Bir gece deniz en şiddetli dalgalarıyla bir fırtına cıkardı.
Hemen hazırlığımı yaptım ileride insanlarla bir geminin batmak üzere olduğunu fark ettim .

☆MAVİ YILDIZ ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin