12 bölüm

28 11 1
                                    

Kemiklerin bir kadına ait olduğu ortaya cıktı bu berberin karısıydı berber daha da kötü olmuştu.
Kendini kızıyla avutmaya calışıyor onu bulmak için elinden geleni yabacağını sölüyordu.
Bende bir umut babamı arıyacak ve onu bulaçaktım .
Ne yazıkki üzüntülerden dolayı çok hastalanmış gün gectikçe eriyip bitmişti böle yolculuğa dayanamazdı.
Bir gün bana yanında taşıdığı kutuyu vererek bunu kızına vermemi ve onu bulursam ona en iyi şekilde bakmamı vasiyet etti .
Bir sabah odasına gittiğimde berberin cansız bedeniyle karşı karşıya geldim .
Oturup başında ağladım bu sıada ustada gelmişti berberi öle görünçe oda ağlamıştı .
Berber ve karısını aynı yere defnettirdim artık ikiside beraberdi.
Mutlu olduklarını hissedebiliyordum.
Bir kaç gün daha kasabada kaldıktan sonra mavi yıldızı hazırlayıp ustayla da vedalaşarak yola koyuldum.
Yola babamın sandalının bulunduğu yerden bailamıştım aramaya içimden denize şartlar koşuyordum .
Eger babamı bulursam bütün öfkem dineçek ve sana minnet duyacagım .
Berberi arıyordum yanımda. Onsuz kendimi cok yanlız hisetmiştim bana verdiği kutuyu yanımdan hiç ayırmadım.
İçindekini çok merak ediyordum.
Mavi yıldızda .
Hüzünlüydü bunu hissettirebiliyordu.
Oda dua ediyordu.
Babamı bulmam için.

☆MAVİ YILDIZ ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin