13 . bölüm

27 9 3
                                    

Denizzz babamı bana geri ver diye haykırdım.
Tam on beş gün geçmişti. Gördüğüm
Her kıyıya uğruyor ve hep onu arıyordum .
Ama tek bir iz dahi bulamadım.
Umudumu kaybetmemem lazımdı daha yolun başındaydım hadi deniz ulaştır beni babama .
Denizlerdeyim bus efer intikam değil umut için denizlerdeyim . İzler yok önümde görmeden duymadan ilerliyorum her gün babamı görüyorum rüyamda .
Berberi görüyorum mavi yıldız hüzünlü hemde cok hüzünlü ama aynı zamanda çok gayretli bazen tükendiğim yerde bana bir dost eli uzatıyor.
Aylar oldu denizdeyim bir seferinde yine bir kıyıya gittim biraz erzak falan aldım dolaştım çok büyük bir kıyıydı burada da bulamassam artık hiç bir yerde bulamazdım çünkü burası son kıyıydı.
Her tarafını karış karış aradım . Bütün balıkçıların yüzlerini her detayına kadar inçeledim .
Fakat sonuç yine olumsuzdu.
Peki ne yabacaktım şimdi. Gerimi dönmeli gezdiğim kıyıları tekrardan mı araştırmalı yoksa ileri doğru devam mı edmeliyim .
Kıyıda oturmuş saatlerce düşündüm.
Fakat bir karara varmıştım. Keşki berber olsaydı. O bana yardımcı olurdu. Onun tesbitleri her zaman doğru çıkardı. Nerdesin dosttum ama üzülme emanetine sahip cıkıcam bu sırada cepimdeki toka yere düştü.
O aşk yine alevlendi tokayı elime alıp kokladım gene o güzel koku ve o kızın güzelliği beni alıp başka diyarlara götürdü.
Kendime geldiğimde akşam olmuştu birden elimdeki tokanın agırlığını farkettim içinde ne olabilirdiki bir toka neden bu kadar agır olsun ki mavi yıldıza gidip.
Odama gectim tokayı bir kaç kez daha inçeledim evet kesin bir şey vardı tokayı açmak istedim fakat gönlüm buna el vermiyordu.
O kızın tokasıydı o güzel tokasını sökemezdim ben ona aşık olmuştum ona ait olan bir şeye zarar veremezdim .
Hem babamı buldukta saonra onu bulaçaktım merakıma yenildim .
Tokayı bir köşesinden delip parmaklarımı içine doğru soktum .
Elime sert bir çisim geldi .
Biraz daha zorladım bu bir demirdi.
İçimden bunun burada ne işi var dedim .
Heralde babasının olta mazemelerinden birini buraya koydu.
Daha güzel durması için sonunda o demiri cıkarmiştım. Hayır , hayır bu bir demir değildi bu bir anahtardı
Allahım aklımı kaçıracaktım noluyo bu nerenin anahtarıydı.
Anahtarıda elimden aldım evirdin cevirdim inceledim evi gözümün önüne getirdim gizli bir kapı bir çekmece olabilirmi diye düşündüm.
Fakat öyle bir şeye raslamamıştım .
Anahtarı masanın üstüne kutunun yanına koydum sonra yatıp uyudum.
Sabah olduğunda ..
Birde şu anahtarı kutuya deneyim dedim....

☆MAVİ YILDIZ ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin