7 .BÖLÜM

62 12 3
                                    

Ah deniz bu insanları ve bu insanların sevgilerini ve aşklarını sana gömdürmeyecegim mavi yıldızla beraber geminin yanına hareket ettik gemideki bütün insanları mavi yıldıza alıp kıygıya götürdüm hepsi birer birer teşekkür ediyordu cünkü hepsi sevdiklerine kavuşmuştu .
Bu beni berberi ve mavi yıldızıda cok mutlu etmişti bu denize karşı olan en büyük galibiyetim di haritam gün gectikçe büyüyor ve bu beni mutlu ediyordu .

Bir seferinde berberle beraber kocaman bir balık tuttuk balığı bişirmek için actığımızda balığın midesinden bir kolye cıktı .
Berber kolyeyi görünçe biraz duraksadı ve aglamaya başladı.
Ne olduğunu anlamamiştım . Biraz ağlaması için onu yalnız bıraktım.
Daha sonra yanına gidip niçin ağladığını sordum kolyenin kime ait olduğunu sordum .
O da bana eşine evlenirken taktıgı kolyenin olduğunu yalnız kolyenin üzerindeki anahtarın orda olmadığını ve o anahtarın sadece elindeki kutuyu açabileçegini söyledi kolyeyi boynuna takıp bütün gece ağlası ve onun ağlayışları beni çok öfkelendirdi

Deniz sana yemin ediyorum babamım ve berberinin eşinin cesedini almadan senden ayrılmayacagım .....
Sabah olmuştu kahvaltıyı ben hazırlayıp berberi kaldırmak için odasının kapısını çaldım uyanmasını söyledim.
Biraz sonra kahvaltı yabmak için masaya geldiğinde yüzünün çökmüş bedeninin biraz daha zayıflamiş olduğunu fark ettim .
Nasıl olurdu bir insan bir gecede nasıl bu hale gelebilirdi.
Masaya oturdugumuzda bana eşinden bahsetti.
Eşiyle bir düğünde tanıştığını ve ona sırıl sıklam aşık olduğunu o günden sonra onunla evlenmek için elinden geleni yaptığını maçeralarını anlattı.
Ve bana biliyormusun dedi .
Eşinin gözlerinin mas mavi olduğunu ve aynı deniz gibi onunda gözlerine bakınça gözlerinin onu hapsettigini söyledi.

☆MAVİ YILDIZ ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin