Başlamadan önce bir not: Hikayede ''....'' diye bıraktığım yerleri hikayenin gidişine göre kendi saç,göz,ten renginiz veya isminizle doldurun ^^
Sabah kalktığımda kendimi boş, hücreyi andıran dairemde buldum. Daha Aogiri'ye katılalı bir hafta falan olmuştu ama şimdiden kendimi hayatımın en kötü hatasını yapmış gibi kötü hissediyordum.
Aogiri'ye katılmadan önce 20. bölgedeki kendi apartman dairemde tek başıma yaşıyordum. Apartmandaki tüm komşularım insandı. Ben de aralarına karışmıştım. Sonra Aogiri 20. bölgeye doğru ilerledi ve ben de kendimi güvenceye almak istedim.
Peki ben neden Aogiri'nin merkez binasında bana verilen dairede kaldım? Hiçbir fikrim yok. Kendi dairemi özledim.
Derin bir iç çektim ve o sırada kapı çalındı.
''Girin.'' diye seslendim.
''....-san, Tatara-san çatıda toplantı için çağırıyor.''
''Tamam, sen git ben birazdan gelirim.'' dedim oflarcasına.
Lanet Tarata, sabahın köründe ne toplantısından bahsediyor acaba? Yataktan kalkıp telefonumu aldım ve saate baktım.
Sabah demiştim değil mi? Affediniz, saat 16.59...
Hemen acele edip giyinip çatıya çıktım. Vardığımda hepsi bana ters ters baktı.
''Afedersiniz Tatara-san!'' deyip tavandan yere inen sütunlardan birine yaslanıp oturdum.
''Neredeydin lanet olası?'' diye homurdandı Ayato.
''Bilmen bu kadar gerekli mi?'' E çocuğa uyuyordum ondan gelemedim diyemezdim ya!
''Aptal.''
Ayato Kirishima, onun hakkında kimse pek fazla şey bilmiyordu. Sadece 20. bölgede Touka adında bir ablası olduğunu biliyordum. Güvercinlere neden bu kadar öfkeli?Neden hep agresif? Endişelendiği bir şey mi var? Kimse bilmiyor.
Onunla aram genelde diğer Aogiri üyelerinden farklıdır. Bazen yakın arkadaşız, bazense birbirimizi boğazlamak istiyoruz. Aramızdaki mesafe hiçbir zaman stabil olmadı ancak sorarsanız onu sanırım ''Yakın Arkadaş'' olarak nitelendirebilirim.
''Bu akşam güvercinler bir baskın yapmayı planlıyor. Kirishima ve (isim) arka binayı kollayacak. Nico ve Noro ön bina. Eto, sen de benimle geliyorsun.''
''Tamam, Tatara-san.''
''Anlaşılmayan bir nokta var mı?'' Tatara hepimize sırayla baktı.
''Yok.'' dedim toplumun sesi niyetine.
Oysa iç sesim öyle demiyordu: Ne yani, ben bu tsundere aptalla mı aynı takımdayım!!! LANET OLSUN TATARA!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayato x Okuyucu (Rin)
Hayran KurguSeelam! Ben Rin-chan. Bu kitapta Tokyo Ghoul'dan Ayato ve okuyucu arasında geçen olayları yazıyorum :3 Bunu yabancı ülkelerde yapan çok gördüm ve ben de denemek istedim ancak tutar mı bilmiyorum. Olsun, eğlencesine!!! Bu arada yapmamı istediğiniz bi...