Arkadaşlar kitabımı okuyorsunuz çok teşekkür ederim ama neden vote vermiyorsunuz anlayamıyorum. Ben bu kitabı yazarken çok fazlasıyla emek harcadım fakat siz emeğe saygı gösteriyorsunuz sizden çok birşey istemiyorum sadece sayfanın altındaki yıldız işaretine basmanız gerekiyor başka birşey değil. Sizden rica ediyorum vote vermeye çalışalım. Yeni bölümleri hazırlamıştım fakat okadar az vote varki içimden paylaşmak gelmiyor lütfen sizde biraz yardımcı olun ben yazmayı seven biriyim ama siz böyle yaptıkça yb yazmak gelmiyor içimden bu kitaba bir kaç tane yb yazacağım ve daha sonra bitireceğim.
Yeni kitabıma odaklanmak istiyorum. Umarım bu kitapta uğradığım hayel kırıklığına yeni kitabımda da uğramam. Yeni kitabımın adı ~Şarkı sözleri ve Çevirileri~
Yeni kitabımda ünlülerin şarkılarını türkçeye çeviriyorum.Ve kitaba istek alıyorum benden istenilen bütün şarkıları çevirip yayınlayacağım. Kitaptaki bütün çevirileri kendim yapıyorum. İşe ilk kendi sevdiğim şarkılar ile başladım kitabı bir kaç güne yayınlarım. Siz şimdiden bana mesaj atın hemen onları çevireyim.
Ulaşım için ⤵
İnstagram: sena_ozsesliler ve wattpad üzerinden ulaşabilirsiniz. Unutmayın bol vote istiyorum lütfen beni yine hayal kırıklığına uğratmayın.Okuyorsanız bir kitabı o sayfayı beğenmeseniz bile yazarın emeği için vote verin bunu tek benim için değil emeğinin karşılığını göremeyen bütün yazarlar için söylüyorum gerçekten bu herşeyden daha kırıcı oluyor kitabının okunupta beğenilmemesi
Umarım bundan sonra vote alırım. Lütfen beni anlamaya çalışın sizin de kitabınız az vote alsa en az benim kadar sizde üzülürdünüz. Biraz klasik bir laf olucak ama size yapılmasını istemediğiniz şeyleri başka birine yapmayın lütfen.
Yeni kitabımı okumayı vote vermeyi ve istekte bulunmayı unutmayın. Sizleri çok seviyorum. Lütfen beni yazmaktan mahrum bırakmayın