"Lez please don't leave me.... I can't live without you" I said.
"I'm sorry justin I can't...goodbye sweet heart" قالت واختفت من قدامي.
"Leeezaaaa" صرخت بأعلى صوت فيا عشان ترجع بس محصلش ده.
_______________________________________
*Flash back*
سكوت: جاستن اجهز ناقص 6 دقايق علي طلوعك علي الاستادج.
تجاهلت كلام سكوت الي حفظته من كتر ما بيقوله وبصيت علي نفسي في المراية لأخر مرة وخرجت برا الاوضة لطريقي للستادج.
سكوت: اوكيه جاستن فاضل 10 ثواني وطلع...
سمعت الفانز برا بيعدوا بعد ما قالولهم اني طالع بعد 10 ثواني.
الفانز:10.9.8.7.6.5.4.3.2.1
انا جريت طلعت علي الاستادج.
انا: oooooh what's up guuuuys.
الفانز كالعادة بيصرخوا وانا قولت "are u readyyyy؟" ردوا قالوا "yeaaaaah" لاحظت أن في بنت وسطهم ما بتتحركش خالص ثابتة زي التمثال بس منكرش أنها حلوة اوي.. سرحت شوية فيها وبعد كدة خدت بالي اني سرحت فقولت "okay let's do it" واشتغلت ميوزيك where are ü now وابتديت اغني.
#3 hours later#
خلص الكونسرت وروحت علي الاوضة عشان اغير هدومي واروح اسهر مع صحابي ف night club... وانا بغير افتكرت البنت الي شوفتها ما بين الفانز كانت هادية هدوء غريب مبتتحركش خالص وكلهم بيطنطاتوا وهي لاء تكون معجبهاش الاغاني أو هي جاية غصب عنها I really don't know.
نزلت من المكان كان في فانز كتير اوي وباباراتزي اكتر .. ركبنا العربية انا وسكوت ومشينا لحد ما وصلنا للnight club ولاقيت صحابي قاعدين هناك راين قام وسلم عليا وقعدت وجت بنات قعدوا معانا ..بنتين منهم كانوا جنبي وانا ف وسطهم شربنا سوا وكنت بحضنهم وابوس دي شوية ودي شوية.*Warning +18*
لحد ما واحدة فيهم خدتني من أيدي لمكان كله غرف دخلنا غرفة منهم كان ضؤها أحمر هي قفلت ستارة الغرفة وقربت مني وزقتني علي السرير جت وقعدت فوقيا ،، فتحت زراير الشيميز بتاعي وقربت مني فضلت تبوس في رقبتي ونازلة علي صدري انا تأوهت وفضلت تنزل تحت وهي بتبوس لحد ما وصلت للبنطلون فكت الحزام وفتحت البنطلون ونزلته شوية ونزلت ب بؤها علي قماش البوكسر وفضلت تحرك قضيبي بإيديها من فوق البوكسر حسيت بإنتفاخ تحت بوكسري راحت قلعت تي شيرتها وفكت صدريتها وقربت مني وباسيتني بشهوة من بؤي أثناء ماأنا بعصر صدرها في أيدي سابيتني ونزلت تحت شالت البوكسر ومسكت قضيبي وفركته بإيديها ومصته وقولت "fuck damn fast girl" صوتي كان عالي ... لغيت ما سائلي نزل ف بؤها خلصنا ولبست هدومي وقالت "انت طعمك حلو اوي" وعضت علي شفايفها.
انا ضحكت وقولتلها "المرة الجاية هدوقك انتي" ضحكت ومشينا سوا.==================
هي نزلت راحت علي ترابيزتنا وانا روحت علي البار اطلب مشروب فوتكا المفضل عندي... بعد ماجابه شربته وكنت بتفرج علي البنات الي بترقص واتفحص جسمهم وفجأه لاقيت جسم بنت مثير اوي so hot بمعني الكلمة بصيت عليها من تحت لفوق لاقيتها بصالي oh boy دي البنت الي كانت مع الفانز الي كانت ثابتة مبتتحركش.
بصيت بعيد وشربت تاني مشروب ليا وكنت منسجم مع المزيكا وبعدها بشوية بصيت علي مكانها ملقتهاش ،، ايه ده راحت فين تكون مشيت! طب ما تمشي انا مالي..... ليه بفكر فيها زيها زي أي بنت يعني.
فضلت عيني تدور عليها ف كل مكان وفجأه لاقيت حد بيتكلم في وداني."بتدور عليا؟" قالت وهي مبتسمة
انا: omg انتي فزعتيني.
ضحكت ..ضحكتها حلوة اوي.
انا: انتي بتخوفي علي فكرة بتكلم بجد.
هي: اوكيه باي *قالت وهي ماشية*
مسكت دراعها لاقيتها ساقعة اوي مع اني الدنيا حر هنا.انا: استني...ااا...تعالي اقعدي معايا.
هي: مينفعش لازم امشي. *قالت وبعدت أيدي عنها وكانت هتمشي بس انا قومت ومسكتها تاني شديتها ليا بقت قريبة مني قوي*
انا: انتي مين؟
راحت بصالي في عيني لاحظت دلوقتي أن عينها زارقة عينيها بجد ساحرة.
هي: Leza... call me Lez
انا: okay Lez u r so hot and pretty
ليز: اها انت بقي بتعرف تصطاد البنات بالكلام الاهبل ده والمشكلة انهم بيصدقوك.
انا: بيصدقوني عشان انا جاستن بيبر الي اي بنت بتتمني تعيش معاه لحظة.
ليز: باين عليك مغرور *قالت وهي ماشية وكملت* ومش نوعي المفضل كمان.
انا مشيت وراها وقولت "امال ايه نوعك المفضل؟"
ليز: عايز تعرف ليه؟ حاجة متهمكش *قالت واحنا ما زلنا ماشين ومتوجهين ناحية باب الخروج*
انا: لاء تهمني. *وقفت قدامها عشان تقف*
ليز: جاستن حياتك غير حياتي ومتحولش تجرني للغرف الي فوق وتعمل معايا زي ما عملت مع البنت الشقرا الي هناك *شاورتلي عليها*
انا: مين قال إني عايز اعمل معاكي علاقة... انتي بس...... مش عارفة افهمك ازاي... ممكن اوصلك بالعربية؟
ليز: بعرف اروح لوحدي.
انا: لاء هتيجي معايا *شدتها من ايدها*
ركبنا العربية وقولتلها "ساكنة فين؟" قالت العنوان وشغلت العربية ومشينا...قطعت الصمت الي ما بينا وقولت.
انا: انتي مين بقي جتيلي منين؟ بتختفي وتظهري زي الأشباح وهادية اوي و غامضة.... انا عمري ما شوفت بنت زيك كدة.
ليز: ممكن تنزلني هنا انا قربت علي بيتي.
انا: طب ما انزلك عند بيتك.
ليز: لاء مينفعش... أصل... بص مش هينفع وخلاص نزلني هنا بليز.
انا: اوكي بس أخاف عليكي ف الوقت المتأخر ده تمشي فيه لوحدك. *قولت وانا بركن العربية*
ليز: لا متخفش انا بيتي قريب من هنا.
نزلت من العربية روحت ماسك ايدها فبصيتلي.
انا: هشوفك تاني؟
ليز: لما اعرف انك عايز تشوفني هجيلك. *قالت ونزلت من العربية*
تقصد ايه 'لما اعرف انك عايز تشوفني' هي هتعرف منين دي معهاش نمرتي حتة... النمرة!! ضربت الكلاكس عشان تبصلي وهي ماشية قدامي ف بصت...خرجت وشي من شباك العربية.
انا: طب ايه مش هاخد نمرتك؟
ليز: معيش موبيل ; )
انا: reallyyyy *قولت بسخرية وأنا عارف أنها بتقول كدة عشان مخدش نمرتها*
هي ضحكت ولفت ومشيت .
Oh shit I like this girl._______________________________________
أيدي وجعتني من كتر الكتابة عااااااا.
قولولي رأيكوا ف البارت جايز.
دونت فورجيت كومنت آند فوت بليزLove u all beliebers *-*
أنت تقرأ
Everything Has Changed
Fanfictionالحياه مملة. خاصة عندما تكون طويلة جدآ. فهل سيأتي من يغير كل شئ للأفضل!! أم سيغيرها للأسوء!! *characters* Justin Bieber: as himself Leza: Barbara Palvin Eric : Tyler Posey